bipKanał IBE na YouTubelinkedin grtwiter grKonto IBE na FB

AKTUALNOŚCI


 

SMARTFONY W SZKOLE. RAPORT Strona 53 Obraz 0001

Smartfon w szkole nie taki groźny, jak go malują

Uczniowie lubią lekcje, na których kreatywnie korzysta się ze smartfonów, i znają podstawowe zagrożenia związane z technologiami mobilnymi. Wbrew ogólnemu wyobrażeniu akceptują szkolne obostrzenia związane z ich używaniem, choć mają problem z ich konsekwentnym przestrzeganiem. Więcej
logo1

Pierwsza publikacja polskiego zespołu Path2Integrity

“Uczenie rzetelności naukowej jako dążenie do utopii. Strategie rozwoju kultury rzetelności naukowej na uniwersytetach” to najnowsza publikacja autorstwa ekspertek z Instytutu Badań Edukacyjnych, przygotowana w ramach projektu Path2Integrity. Więcej
Instytut Badań Edukacyjnych

Gry komputerowe w szkołach? Rusza pilotaż programu

Rozwijanie kompetencji cyfrowych w zakresie programowania, bezpiecznego, efektywnego i odpowiedzialnego korzystania z gier komputerowych i wideo – to główne cele pierwszej edycji programu, zainicjowanego przez Ministerstwo Edukacji Narodowej. Więcej
nauka1 ico

Wypełnij ankietę i wesprzyj projekt Instytutu Badań Edukacyjnych

Jesteś rodzicem lub specjalistą pracującym z dziećmi o zróżnicowanych potrzebach edukacyjnych? Wypełnij ankietę i wesprzyj jeden z głównych projektów IBE. Więcej
2978476

SIRIUS 2.0: pandemia i edukacja uczniów ze środowsik defaworyzowanych

Wypełnij ankietę i wesprzyj międzynarodowe badanie dotyczące wyzwań przed którymi stają nauczyciele w czasie pandemii koronawirusa. Badanie prowadzone jest w ramach działań europejskiej sieci polityk publicznych w zakresie kształcenia migrantów – SIRIUS 2.0..  Więcej
Instytut Badań Edukacyjnych

Nowy rok szkolny szansą na projekty międzyprzedmiotowe w kształceniu

Od 1 września edukacja wraca do szkół. Ministerstwo Edukacji Narodowej określiło warianty funkcjonowania szkół i placówek w okresie pandemii w sytuacji wystąpienia zakażenia na danym terenie. Nowe wytyczne mają zapewnić bezpieczeństwo uczniów i nauczycieli – to także szansa na realizację projektów międzyprzedmiotowych w szkołach. Więcej

Ruszyła rekrutacja dla grantobiorców projektu „Szansa – nowe możliwości dla dorosłych.

Przedmiotem rekrutacji jest wybór instytucji lub organizacji, które opracują modele wspierania osób dorosłych w procesie podnoszenia umiejętności podstawowych dla określonej grupy docelowej.

Poziom finansowania testowania modeli wynosi 100% uprawnionych wydatków.

WIECEJ INFORMACJI O REKRUTACJI

Osoby zainteresowane warunkami rekrutacji, Instytut Badań Edukacyjnych i Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji zapraszają dodatkowo na spotkanie konsultacyjne dla grantobiorców projektu „Szansa - nowe możliwości dla dorosłych”, które odbędzie się w 15 stycznia 2020 r. w Warszawie.

Celem spotkania jest konsultacja merytoryczna dotycząca rekrutacji w ramach projektu. Przedstawiciele Fundacji Rozwoju Systemu Edukacji i Instytutu Badań Edukacyjnych omówią szczegółowo: formularz rekrutacyjny (część formalna i finansowa, opis modelu wsparcia), kartę oceny formalnej i jakościowej oraz zakres umowy o powierzenie grantu.

Spotkanie odbędzie się 15 stycznia w Hotelu Mercure w Warszawie (ul. Złota 48/54) w godzinach 10:00-16:00.

Formularz zgłoszeniowy | Program spotkania konsultacyjnego

Zgłoszenia przyjmowane będą do 9 stycznia 2020 r.

Udział w wydarzeniu jest bezpłatny. Organizator nie pokrywa zwrotów kosztów podróży.

„Szansa – nowe możliwości dla dorosłych”

Głównym celem projektu jest wsparcie osób dorosłych o niskich umiejętnościach podstawowych, do których zalicza się m.in. umiejętności cyfrowe, rozumienie i tworzenie informacji oraz rozumowanie matematyczne. Liderem projektu jest Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji. Rola Instytutu Badań Edukacyjnych jako partnera projektu polega m.in. na: prowadzeniu badań i analiz, opracowaniu zasad przeprowadzania walidacji, a także na współpracy z grantobiorcami prowadzącymi pilotaże modeli wsparcia grupy docelowej.

STRONA PROJEKTU

logo srodekMIiRmnisw logotyp

 

logo CKE maleore smallgus logo smallptdelogo oskkosio cie small

COPYRIGHT ©  INSTYTUT BADAŃ EDUKACYJNYCH 2010-2018