bipKanał IBE na YouTubelinkedin grtwiter grKonto IBE na FB

AKTUALNOŚCI


 

IBE2ico

Kongres Edukacji Pozaformalnej już za nami!

Jak rozwijać swój biznes edukacyjny w epoce rewolucji cyfrowej? Jak szybko zaistnieć na rynku online i pozyskać klientów? Między innymi na te pytania odpowiedzi szukali uczestnicy Kongresu Edukacji Pozaformalnej, który odbył się 18-19 września w Warszawie. Na imprezę mocną reprezentację wysłał także Instytut Badań Edukacyjnych. Więcej
 DSC8372ico

O edukacji uczniów cudzoziemskich

17 września w Instytucie Badań Edukacyjnych odbyło się spotkanie eksperckie “Diagnoza potrzeb i umiejętności dzieci cudzoziemskich. Jak samorządy miejskie mogą wspierać edukację uczniów cudzoziemskich?”. Więcej
1 1ico

Kompetencje społeczne i obywatelskie osób dorosłych

Jak rozwijać kompetencje społeczne i obywatelskie dorosłych i w jaki sposób kształcić edukatorów? O tych problemach dyskutowano na kolejnym spotkaniu zorganizowanym w ramach pracy nad częścią szczegółową Zintegrowanej Strategii Umiejętności. Więcej
ibe copy

Rusza pilotaż programu P-TECH

Firma IBM ogłosiła dzisiaj, że we współpracy z Instytutem Badań Edukacyjnych oraz z firmami Samsung i Fujitsu Technology Solutions uruchamia program rozwoju edukacyjno-zawodowego P-TECH. Program będzie realizowany przy wsparciu i w kooperacji z Urzędem Miasta Katowice i pod patronatem honorowym Prezesa Rady Ministrów Mateusza Morawieckiego i Ministerstwa Cyfryzacji. Więcej
baner kep2019 ico

Zapraszamy na Kongres Edukacji Pozaformalnej

W dniach 18 i 19 września w Centrum Nauk Biologiczno-Chemicznych Uniwersytetu Warszawskiego odbędzie się konferencja KEP 2019, organizowana przez Polską Izbę Firm Szkoleniowych i Uniwersytet Otwarty UW. Jednym z partnerów wydarzenia jest Instytut Badań Edukacyjnych. Więcej
kompetencje

O kompetencjach pracowników w Centrum Nauki Kopernik

Już 17 września w warszawskim Centrum Nauki Kopernik odbędzie się konferencja prezentująca wyniki badania Bilans Kapitału Ludzkiego. Hasło przewodnie wydarzenia to “Kompetencje pracowników jako największe wyzwanie polskiego rynku pracy”. Więcej

Dr hab. Piotr Stankiewicz

IMG 1665Socjolog, doktor habilitowany nauk społecznych, zajmuje się problematyką rozwoju nowych technologii oraz edukacją naukową, w tym społecznym rozumieniem innowacji naukowo-technologicznych. Adiunkt w Instytucie Socjologii Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu. Bierze udział w międzynarodowych projektach badawczych, obecnie jest kierownikiem projektu Integrating Social Sciences and Humanities into Teaching about Energy: TEACHENER – Erasmus+, program partnerstw strategicznych w szkolnictwie wyższym.

Ukończył studia podyplomowe na Uniwersytecie w Kolonii oraz odbył staż badawczy na Uniwersytecie w Hamburgu. Należy do międzynarodowych stowarzyszeń naukowych, m.in. do: European Sociological Association (ESA), European Association for the Study of Science and Technology (EASST). Jest członkiem rady redakcyjnej czasopism „Climate Policy”, „Energetyka-Społeczeństwo-Polityka”; współpracuje z Biurem Analiz Sejmowych.

Autor i współautor licznych publikacji m.in. z zakresu socjologii, edukacji i dialogu społecznego dotyczącego rozwoju technologicznego. Rozprawę habilitacyjną poświęcił działaniom informacyjno-edukacyjnym i komunikacji społecznej przy wdrażaniu energetyki jądrowej w Polsce („Gra w atom. Społeczne zarządzanie technologią w rozwoju energetyki jądrowej w Polsce”, Toruń, Wyd. UMK 2017).

Swoją wiedzę i zainteresowania naukowe wykorzystuje w praktyce. Brał udział w kampaniach informacyjno-edukacyjnych związanych z poszukiwaniem gazu łupkowego oraz budową elektrowni atomowej w Polsce.

Prywatnie jest pasjonatem biegania i sportów pokrewnych. Bierze udział w maratonach i biegach na orientację. Ma żonę i trzy córki.

Zdjęcie do pobrania

logo srodekMIiRmnisw logotyp
CKE
ORE
GUS
 
PTE
 
OSKKO
 
SIO/CIE
 
 COPYRIGHT ©  INSTYTUT BADAŃ EDUKACYJNYCH 2010-2018