bipKanał IBE na YouTubelinkedin grtwiter grKonto IBE na FB

AKTUALNOŚCI


 

1 1ico

Kompetencje społeczne i obywatelskie osób dorosłych

Jak rozwijać kompetencje społeczne i obywatelskie dorosłych i w jaki sposób kształcić edukatorów? O tych problemach dyskutowano na kolejnym spotkaniu zorganizowanym w ramach pracy nad częścią szczegółową Zintegrowanej Strategii Umiejętności. Więcej
ibe copy

Rusza pilotaż programu P-TECH

Firma IBM ogłosiła dzisiaj, że we współpracy z Instytutem Badań Edukacyjnych oraz z firmami Samsung i Fujitsu Technology Solutions uruchamia program rozwoju edukacyjno-zawodowego P-TECH. Program będzie realizowany przy wsparciu i w kooperacji z Urzędem Miasta Katowice i pod patronatem honorowym Prezesa Rady Ministrów Mateusza Morawieckiego i Ministerstwa Cyfryzacji. Więcej
baner kep2019 ico

Zapraszamy na Kongres Edukacji Pozaformalnej

W dniach 18 i 19 września w Centrum Nauk Biologiczno-Chemicznych Uniwersytetu Warszawskiego odbędzie się konferencja KEP 2019, organizowana przez Polską Izbę Firm Szkoleniowych i Uniwersytet Otwarty UW. Jednym z partnerów wydarzenia jest Instytut Badań Edukacyjnych. Więcej
kompetencje

O kompetencjach pracowników w Centrum Nauki Kopernik

Już 17 września w warszawskim Centrum Nauki Kopernik odbędzie się konferencja prezentująca wyniki badania Bilans Kapitału Ludzkiego. Hasło przewodnie wydarzenia to “Kompetencje pracowników jako największe wyzwanie polskiego rynku pracy”. Więcej
Instytut Badań Edukacyjnych

Aplikuj do szkoły doktorskiej i badaj system edukacji

Instytut Badań Edukacyjnych wspólnie ze Szkołą Doktorską Nauk Społecznych „Academia Rerum Socialium” UMK uruchamia interdyscyplinarne studia doktoranckie – Toruńską Szkołę Nauk o Społeczeństwie, Edukacji, Nauce i Technologii (TSN SENT). O przyjęcie na studia i stypendium mogą ubiegać się osoby zainteresowane badaniami nad systemem edukacji i szkolnictwem wyższym oraz studiami nad społeczną rolą nauki i technologii. Więcej
design thinking icopx

Instytut Badań Edukacyjnych został członkiem EBSN

European Basic Skills Network (EBSN) to sieć zrzeszająca instytucje działające na rzecz rozwoju umiejętności podstawowych osób dorosłych, której celem jest współpraca między państwami oraz wspieranie rozwoju polityki edukacyjnej w zakresie umiejętności podstawowych. Więcej
oferta wydawnicza
 

W dniach 18 i 19 września w Centrum Nauk Biologiczno-Chemicznych Uniwersytetu Warszawskiego odbędzie się konferencja KEP 2019, organizowana przez Polską Izbę Firm Szkoleniowych i Uniwersytet Otwarty UW. Jednym z partnerów wydarzenia jest Instytut Badań Edukacyjnych.

KEP 2019 to kontynuator dorobku Kongresu Edukacji Pozaformalnej, którego trzy edycje cieszyły się ogromnym zainteresowaniem w branży edukacyjno-szkoleniowej.

Tegoroczna edycja Kongresu skierowana jest przede wszystkim do przedstawicieli wszystkich podmiotów zajmujących się wspieraniem idei uczenia się przez całe życie: reprezentantów firm szkoleniowych, doradczych i uczelni oraz osób zajmujących się coachingiem i mentoringiem. Jako że drugi dzień kongresu dedykowany będzie rozwojowi kompetencji menadżerskich, organizatorzy zapraszają również przedsiębiorców. 

O edukacji w gronie ekspertów

Każdego dnia Kongresu organizatorzy spodziewają się ponad 300 właścicieli i menedżerów największych firm szkoleniowych i doradczych, a także reprezentantów instytucji publicznych i ośrodków decyzyjnych kształtujących politykę edukacyjną w kraju. W ramach wydarzenia odbędzie się 5 sesji tematycznych:

      “Trendy i innowacje”
      “Usługi rozwojowe”
      “Innowacje”
      “Rozwiązania i produkty”
      “Rozwój kompetencji menadżerskich”
      “Akademia menadżera”
      “Szkoły menedżerskie”

Uczestnicy wydarzenia będą mogli posłuchać jednego z kilkudziesięciu wystąpień, wziąć udział w licznych debatach z udziałem ekspertów lub też obejrzeć stoiska wystawiennicze. Podczas Kongresu zaprezentowane zostaną także rozwiązania proponowane przez laureatów konkursu “Innowacja Edukacyjna Roku 2019”.

PROGRAM KONGRESU KEP 2019

 

logo srodekMIiRmnisw logotyp
CKE
ORE
GUS
 
PTE
 
OSKKO
 
SIO/CIE
 
 COPYRIGHT ©  INSTYTUT BADAŃ EDUKACYJNYCH 2010-2018