bipKanał IBE na YouTubelinkedin grtwiter grKonto IBE na FB

AKTUALNOŚCI


 

design thinking icopx

Edukacyjni praktycy o innowacyjnych rozwiązaniach dla szkolnictwa

Już w połowie sierpnia będziemy mogli posłuchać o nowatorskich rozwiązaniach edukacyjnych podczas serii webinariów, objętych patronatem przez kwartalnik “Edukacja” oraz Instytut Badań Edukacyjnych. Zachęcamy do udziału! Więcej
Crosscut ico

Zapraszamy na konferencję projektu CROSSCUT

Już 29 sierpnia w Sèvres pod Paryżem odbędzie się międzynarodowa konferencja podsumowująca trzy lata projektu CROSSCUT. W międzynarodowym gronie ekspertów omówione zostaną wyniki badań na temat nauczania międzyprzedmiotowego m.in. w Polsce. Więcej
path2integrity ico

Ekspertki IBE na pierwszym sympozjum projektowym Path2Integrity

Na początku lipca w Kilonii odbyło się pierwsze sympozjum projektu Path2Integrity poświęcone kwestii rzetelności naukowej i interdyscyplinarnego podejścia w nauczaniu etyki badawczej. Instytut Badań Edukacyjnych reprezentowała na nim Dr Agnieszka Dwojak-Matras, kierownik projektu w Polsce, oraz członkinie zespołu projektowego: Dr Agnieszka Koterwas i Dr Katarzyna Kalinowska-Sinkowska. Więcej
narzedzia artyku ikonal

Badanie preferencji studentów na rynku pracy

Na początku sierpnia ukazał się raport ze studenckich badań śląskich studentów i studentek na rynku pracy w Metropolii Górnośląsko-Zagłębiowskiej. Partnerem badania był Instytut Badań Edukacyjnych, a w raporcie znalazła się wypowiedź jednego z doradców regionalnych IBE na temat Zintegrowanego Systemu Kwalifikacji. Więcej
TIMSS2019

Nowy etap badania TIMSS 2019

Na przełomie marca i kwietnia 2018 roku, na próbie 36 szkół podstawowych z terenu województw: mazowieckiego, śląskiego i warmińsko-mazurskiego przeprowadzony został pilotaż badania TIMSS 2019. W kwietniu i maju bieżącego roku na próbie aż 150 szkół podstawowych z całego kraju odbyło się natomiast badanie główne. Więcej
ikonka kazimierczak

Eksperci IBE na międzynarodowej konferencji w Kopenhadze

Na uniwersytecie Aarhus w Kopenhadze trwa właśnie ósma międzynarodowa konferencja badawcza organizowana przez IEA, największą na świecie organizację zajmującą się mierzeniem osiągnięć szkolnych. W stolicy Danii Instytut Badań Edukacyjnych reprezentują eksperci z Zespołu Badań Międzynarodowych: Joanna Kaźmierczak oraz Krzysztof Bulkowski. Więcej

Zapraszamy na XI Interdyscyplinarną Konferencję Naukową TYGIEL 2019

XI Interdyscyplinarna Konferencja Naukowa TYGIEL 2019 to wydarzenie, które może pochwalić się ponad 10-letnią tradycją. Jest ono inicjatywą lubelskiego środowiska naukowego i wspólnym przedsięwzięciem przedstawicieli wszystkich publicznych lubelskich uczelni wyższych. Patronat honorowy nad konferencją objął Instytut Badań Edukacyjnych.

44296925 10160900666975463 7504673274870104064 n

TYGIEL 2019

Celem konferencji, która odbędzie się w Lublinie w dniach 23-24 marca, jest integracja pracowników naukowych, doktorantów i studentów. Konferencja ma inspirować do nawiązywania współpracy oraz do tworzenia interdyscyplinarnych zespołów badawczych.

Uczestnicy konferencji będą mieć możliwość przedstawienia wyników badań naukowych uzyskanych w ramach realizacji projektów, prac dyplomowych i doktorskich, zaprezentowania swojej działalności naukowej oraz przedstawienia praktycznych zastosowań podjętych działań. Udział w konferencji umożliwia wymianę poglądów i doświadczeń naukowych w gronie osób reprezentujących różne dziedziny nauki, czego efektem może być wyznaczenie nowych lub też weryfikacja obranych wcześniej kierunków badań.

Planuje się, że w wydarzeniu weźmie udział ok. 800 osób z całej Polski, bezpośrednio związanych z różnymi dziedzinami nauki.

Rejestracja

Aby wziąć udział w konferencji, należy zarejestrować się drogą elektroniczną poprzez formularz dostępny na stronie internetowej. Rejestracja odbywa się w dwóch turach: I tura trwa do 24 stycznia 2019.

Szczegółowe informacje oraz formularz rejestracyjny dostępne są na stronie: http://www.konferencja-tygiel.pl/

logo srodekMIiRmnisw logotyp
CKE
ORE
GUS
 
PTE
 
OSKKO
 
SIO/CIE
 
 COPYRIGHT ©  INSTYTUT BADAŃ EDUKACYJNYCH 2010-2018