flaga RPTekst łatwy do czytania

Teacher Snippet 08 ICILS 2024 PL 1

Prawda czy fałsz? Wspieranie uczniów w krytycznej ocenie informacji publikowanych w internecie

Julian Fraillon, IEA

Instytut Badań Edukacyjnych – Państwowy Instytut Badawczy, 2025

Opracowanie przygotowane przez Międzynarodowe Stowarzyszenie Mierzenia Osiągnięć Szkolnych (IEA) mające na celu przybliżenie wyników badania ICILS 2023 dotyczących kompetencji uczniów w zakresie oceny wiarygodności informacji. Broszura skierowana jest do nauczycieli, osób pracujących z młodzieżą oraz rodziców i zawiera wskazówki, jak uczyć młodych ludzi krytycznego spojrzenia na treści publikowane w internecie, m.in. sposoby i kryteria oceny wiarygodności informacji.

 Zobacz publikację

  • Projekt: ICILS
  • Typ publikacji: Broszura
  • Język: PL
  • WCAG - NIE
  • Dziedzina: Edukacja i pedagogika