PL
PL
EN
wyszukiwarka
Instytut Badań Edukacyjnych
Aktualności
Instytut
O nas
Kierownictwo
Rada Naukowa
Patronat IBE PIB
Identyfikacja wizualna
Kariera
Konkurs na pracę dyplomową
Kontakt
Reforma26
Projekty
Badania Międzynarodowe
Wydarzenia
Baza wiedzy
Biblioteka
Kwartalnik "Edukacja"
Dialogi
YOU MUST ENABLED JS
kompetencje
Wprowadź fragment tytułu
Pokaż #
5
10
15
20
25
30
50
100
Wszystkie
IBE is organising the conference on “How to support pupils in self-directed learning?”
Kompetencje jako kategoria odpowiedzialnej zmiany w pracy nauczyciela
Metodologiczne wyzwania w ewaluacji międzynarodowych działań edukacyjnych na przykładzie projektu „EDU-ARCTIC – Engaging students in STEM education through Arctic research”
Pierwsza konferencja z cyklu “Branża – wczoraj, dziś i jutro” – podsumowanie
Raport z prac nad aktualizacją Sektorowej Ramy Kwalifikacji dla Gospodarki Odpadami (SRK GO)
Projekt:
Zintegrowany System Kwalifikacji
Typ publikacji:
Raport
Język:
PL
WCAG - TAK
Dziedzina:
Edukacja i pedagogika, Gospodarka, ekonomia, finanse
Raport z prac nad aktualizacją Sektorowej Ramy Kwalifikacji dla Gospodarki Wodno-Ściekowej, Rekultywacji i Remediacji (SRK GWŚRiR)
Projekt:
Zintegrowany System Kwalifikacji
Typ publikacji:
Raport
Język:
PL
WCAG - TAK
Dziedzina:
Edukacja i pedagogika, Gospodarka, ekonomia, finanse
Raport z prac nad aktualizacją Sektorowej Ramy Kwalifikacji w Budownictwie (SRK BD)
Projekt:
Zintegrowany System Kwalifikacji
Typ publikacji:
Raport
Język:
PL
WCAG - TAK
Dziedzina:
Edukacja i pedagogika, Ochrona środowiska
Storytelling w doradztwie zawodowym. Praca z uczniami i uczennicami ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi
Projekt:
Kariera bez barier
Typ publikacji:
Poradnik
Język:
PL
WCAG - TAK
Dziedzina:
Edukacja i pedagogika
The first conference of the series “Industry – yesterday, today and tomorrow” – Summary
Transmisja z konferencji "Jak wspierać uczniów w samodzielnym uczeniu się?"
Zaproszenie na konferencję "Współczesna szkoła i absolwent przyszłości: efekt konsultacji społecznych oraz dalsze kroki"
empty
YOU MUST ENABLED JS