Week 17 |
środa. 23 kwietnia, 2025 | |
10:00 |
Nowoczesne narzędzia Zintegrowanego Rejestru Kwalifikacji w pracy doradcy zawodowego (seminarium on-line)Podczas seminarium uczestnicy dowiedzą się:
|
16:30 |
Szkolenie on-line: Ocenianie dla rozwoju – od założeń do praktykiZapraszamy do udziału w szkoleniu on-line „Ocenianie dla rozwoju – od założeń do praktyki”. Organizatorem szkolenia jest Instytut Badań Edukacyjnych - Państwowy Instytut Badawczy w ramach projektu „Wspieranie dostępności edukacji dla dzieci i młodzieży”. |
czwartek. 24 kwietnia, 2025 | |
00:00 |
MIKROPOŚWIADCZENIA - IDEA I ZASTOSOWANIE Spotkanie robocze dotyczące możliwości współpracy przy tworzeniu i wydawaniu cyfrowych mikropoświadczeń z wykorzystaniem aplikacji Odznaka+Spotkanie realizowane w ramach projektu “Mikropoświadczenia – pilotaż nowego rozwiązania wspierającego uczenie się przez całe życie.”
|
08:30 |
Metoda Bilansu Kompetencji – jak i w czym może pomóc?Podczas seminarium uczestnicy zapoznają się z Metodą Bilansu Kompetencji (MBK), czyli sposobem pracy z klientami, którzy chcą zidentyfikować swoje kompetencje, przygotować portfolio i plany rozwoju. Seminarium realizowane w ramach projektu “Wspieranie dalszego rozwoju Zintegrowanego Systemu Kwalifikacji w Polsce (ZSK 6)” FERS.01.08-IP.05-0001/23 |
16:00 |
Szkolenie on-line: Ocenianie dla rozwoju – od założeń do praktykiZapraszamy do udziału w szkoleniu on-line „Ocenianie dla rozwoju – od założeń do praktyki”. Organizatorem szkolenia jest Instytut Badań Edukacyjnych - Państwowy Instytut Badawczy w ramach projektu „Wspieranie dostępności edukacji dla dzieci i młodzieży”. |
piątek. 25 kwietnia, 2025 | |
10:00 |
Metoda Bilansu Kompetencji – podstawowe informacjePodczas seminarium uczestnicy zapoznają się z Metodą Bilansu Kompetencji (MBK), czyli sposobem pracy z klientami, którzy chcą zidentyfikować swoje kompetencje, przygotować portfolio i plany rozwoju. Seminarium realizowane w ramach projektu “Wspieranie dalszego rozwoju Zintegrowanego Systemu Kwalifikacji w Polsce (ZSK 6)” FERS.01.08-IP.05-0001/23 |