flaga RPTekst łatwy do czytania

IV Studencka Konferencja Biologii Medycznej „Biofuzje” 2019

  Pobierz plik PDF

W imieniu wszystkich członków Studenckiego Koła Naukowego Biologii Medycznej „Antidotum” oraz Uniwersytetu Warszawskiego zapraszamy na konferencję „Biofuzje”, którą kwartalnik EBiŚ objął patronatem. Konferencja odbędzie się w dniach 24-26 maja 2019 roku na Wydziale Biologii Uniwersytetu Warszawskiego.

Członkowie koła „Antidotum” biorą aktywnie udział w popularyzacji nauki (wielokrotnie występowali na Nocy Biologów, Festiwalu Nauki, Pikniku Naukowym czy Dniach Uniwersytetu Warszawskiego). Ideą istnienia koła naukowego jest rozwój i wsparcie młodych naukowców na początku ich kariery.

W 2014 roku „Antidotum” zostało wyróżnione spośród 6000 kół naukowych z całej Polski w konkur- IV Studencka Konferencja Biologii Medycznej „Biofuzje” 2019 Redakcja sie „StRuNa” realizowanym pod patronatem Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego. Konferencja „Biofuzje” jest interdyscyplinarną konferencję naukową, której poprzednie edycje cieszyły się wielkim zainteresowaniem. Jest ona skierowana do studentów i młodych naukowców zainteresowanych zagadnieniami z pogranicza biologii i medycyny – w szczególności genetyką medyczną, immunologią i nowotworzeniem, chorobami cywilizacyjnymi oraz komórkami macierzystymi. W tej edycji konferencji dodatkowo przyszli i obecni badacze będą mieli możliwość udziału w warsztatach.

Pozwalamy sobie wyrazić nadzieję, że tegoroczna edycja będzie wyjątkowa i okaże się miejscem twórczej wymiany poglądów, która połączy ekspertów, młodszych pracowników nauki jak i studentów.

Aktualny numer EBiŚ

Edukacja 01 2021 okladka

Skuteczność procesu uczenia się z wykorzystaniem TIK a pobudzenie układu nagrody – studium krytyczne

  • Beata Jancarz-Łanczkowska, Katarzyna Potyrała

Inny w wirtualnej klasie: Lacanowska interpretacja edukacji opartej na AR i VR

  • Klaudia Węc, Ryszarda Cierzniewska, Przemysław Frąckowiak

The impact of the AI revolution on the ICT labour market

  • Daniel Grzonka, Krzysztof Swałdek, Irshad Ahmed Abbasi, Ketaraju Venkata Daya Sagar

Zróżnicowanie postrzegania globalnych zagrożeń przez polskich ósmoklasistów – wyniki międzynarodowego badania ICCS

  • Michał Sitek, Olga Wasilewska, E. Barbara Ostrowska

Kompetencje jako kategoria odpowiedzialnej zmiany w pracy nauczyciela

  • Beata Cieśleńska, Alicja Skibicka-Piechna

The new epistemology of mathematics and formal sciences in the age of AI. Critical concept kinds and diversity of mental representations

  • Karolina Tytko, Franci Mangraviti, Natalia Ryłko, Karlygash Nurtazina

Metoda naukowa i niepewność. Dlaczego zrozumienie metody i niepewności naukowej jest ważne – historia pewnej idei

  • E. Barbara Ostrowska, Marcin M. Chrzanowski, Agnieszka Suszczyńska

Przemiany cyfrowe w edukacji

  • Łukasz Walusiak, Natalia Ryłko, Karlygash Nurtazina

ChatGPT i przyszłość nauczania: jak AI zmienia krajobraz edukacyjny

  • Karolina Tytko, Mirosław Roszkowski, Marek Malucha, Łukasz Walusiak, Natalia Ryłko, Karlygash Nurtazina

Interpretacja dziedzictwa jako narzędzie włączania osób z niepełnosprawnością intelektualną w doświadczenie środowiska naturalnego w Polsce

  • Martyna Olszewska, Diana Aksamit, Katarzyna Mykowska