PL
EN
wyszukiwarka
Instytut Badań Edukacyjnych
Aktualności
Instytut
O nas
Kierownictwo
Rada Naukowa
Patronat IBE PIB
Identyfikacja wizualna
Praca
Kontakt
Zmiany w szkołach
Wydarzenia
Nadchodzące
Kalendarz
Mapa
Projekty
Badania Międzynarodowe
Publikacje
Biblioteka
Kwartalnik "Edukacja"
Półrocznik "EBIŚ"
Publikacje ZSK
Dialogi
YOU MUST ENABLED JS
uczenie się przez całe życie
Wprowadź fragment tytułu
Pokaż #
5
10
15
20
25
30
50
100
Wszystkie
„Żeby poradzić sobie” – uczenie się języka polskiego przez migrantki i migrantów przymusowych z Ukrainy
Projekt:
Zintegrowany System Kwalifikacji
Typ publikacji:
Raport
Język:
PL
WCAG
Dziedzina:
Edukacja i pedagogika, Językoznawstwo, Socjologia i społeczeństwo
Harcerski styl życia a uczenie się przez całe życie
Narracja o wydajności i bezbłędności versus naturalna potrzeba rozwoju i samorealizacji – pracownicy i ich przełożeni wobec otwartości na uczenie się w sektorze przemysłu chemicznego
Nieformalne uczenie się dorosłych w polityce Unii Europejskiej
Problemy i wyzwania uczenia się przez całe życie na przykładzie kształcenia nauczycieli matematyki na kwalifikacyjnych studiach podyplomowych
Przestrzeń miasta jako przestrzeń uczenia się przez całe życie – wykorzystanie spaceru badawczego do badania lifelong learning
Słowo wstępne
Style refleksyjności edukacyjnej uczących się dorosłych w perspektywie biograficznej
Uczenie nieformalne w badaniach „Bilans Kapitału Ludzkiego”. Treść i forma pytań kwestionariuszowych a wartości wskaźników aktywności edukacyjnej
Umiejętności podstawowe w ujęciu relacyjnym – wymiary teoretyczny i praktyczne implikacje dla uczenia się osób dorosłych
Włączanie cyfrowe osób z niepełnosprawnością intelektualną jako praktyczna egzemplifikacja lifelong learning na rzecz przeciwdziałania wykluczeniu społecznemu
Zintegrowany System Kwalifikacji – o potrzebie doskonalenia rozwiązań systemowych wspierających uczenie się przez całe życie
empty
YOU MUST ENABLED JS