PL
PL
EN
wyszukiwarka
Instytut Badań Edukacyjnych
Aktualności
Instytut
O nas
Kierownictwo
Rada Naukowa
Patronat IBE PIB
Identyfikacja wizualna
Kariera
Konkurs na pracę dyplomową
Kontakt
Reforma26
Projekty
Badania Międzynarodowe
Wydarzenia
Baza wiedzy
Biblioteka
Kwartalnik "Edukacja"
Dialogi
YOU MUST ENABLED JS
badania jakościowe
Wprowadź fragment tytułu
Pokaż #
5
10
15
20
25
30
50
100
Wszystkie
Badania mieszane w naukach społecznych – o konstruowaniu metodologicznej prawomocności
Fenomenografia jako klucz do świata dziecięcych koncepcji umysłu i poznania
Miasto, w którym się uczę. Nieformalne przestrzenie, relacje społeczne, symbole i sentymenty w doświadczaniu miasta jako tło dla uczenia się dorosłych. Czego możemy dowiedzieć się z badania jakościowego uczestników działań wspierających uczenie się przez
Projekt:
Zintegrowany System Kwalifikacji
Typ publikacji:
Raport
Język:
PL
WCAG - TAK
Dziedzina:
Edukacja i pedagogika, Kultura i sztuka, Socjologia i społeczeństwo
Nienarracyjni rozmówcy czy nienarracyjny temat? Wyzwania metodologiczne w badaniu narracyjnym na temat uczenia się w dorosłości
empty
YOU MUST ENABLED JS