Strona główna
Kontakt
BIP
RODO
Deklaracja dostępności
PL
EN
wyszukiwarka
Instytut Badań Edukacyjnych
Wydarzenia
Jak wspierać dzieci, uczniów i uczennice w radzeniu sobie z kryzysem powodziowym? - scenariusze lekcji
Aktualności
Instytut
O instytucie
Kierownictwo
Struktura organizacyjna
Rada Naukowa
Patronat IBE
Do pobrania
Zgłoszenie naruszenia prawa
Projekty krajowe
Czytanie u dorosłych
Jak wspierać uczniów w samodzielnym uczeniu się?
Kariera bez barier
Mikropoświadczenia
Nauczyciele zawodu
Profil absolwenta
Rozwój monitoringu karier
Szkoła dostępna dla wszystkich (UNICEF - ASA)
Tożsamość narodowa w procesie edukacji szkolnej
Wspieranie dostępności edukacji dla dzieci i młodzieży
Współczesne problemy wychowania
Wykorzystanie laptopów i TIK
Zintegrowany System Kwalifikacji
Zintegrowany Rejestr Kwalifikacji
Projekty międzynarodowe
Azerbejdżan
BIObec
ICCS
EuropeAid
PIAAC
PIRLS
PISA
Międzynarodowe badania kompetencji
ReferNet
TALIS
TIMSS
Projekty zakończone
KRAJOWE
Edukacyjna Wartość Dodana
Entuzjaści Edukacji
Kompleksowa Analiza Procesów Poznawczych
Monitorowanie losów absolwentów
PFRON
Polska mówi
Smartfony w szkole. Ustalmy reguły gry
SZANSA
Szkoły demokratyczne
Opiekuję się – pracuję
Opracowanie i upowszechnieni narzędzi diagnostycznych do oceny zdolności poznawczych dzieci i młodzieży
Zakład Edukacji Medialnej i Sztucznej Inteligencji
Zintegrowana Strategia Umiejętności
II Kongres Edukacji Klasycznej
III Kongres Edukacji Klasycznej
Alokacja czasu na opiekę nad osobami starszymi
Badanie Umiejętności Trzecioklasistów
Centrum Analiz i Rozwoju Edukacji Obywatelskiej
MIĘDZYNARODOWE
ConstructyVET
CROSSCUT
EwasteR
EXCEPT
Globalizacja
IHEA
KEEP
Macedonia - edukacja policealna
NQF-IN Project
Promoting innovative collaborative teaching and learning
Path2Integrity
SIRIUS 2.0
TRANSVAL-EU
Twinning-Macedonia
Umiejętności podstawowe dorosłych
Publikacje
Kwartalnik "Edukacja"
Półrocznik "EBIŚ"
Publikacje ZSK
Biblioteka IBE
YOU MUST ENABLED JS
profil absolwenta
Wprowadź fragment tytułu
Pokaż #
5
10
15
20
25
30
50
100
Wszystkie
Czym jest profil absolwenta? Jak go zdefiniować?
Droga Singapuru do sukcesu edukacyjnego - webinar
Inauguracja konsultacji społecznych profilu absolwenta i absolwentki
Inauguration of the public consultations on the Graduate Profile
Public hearing on the Graduate Profile
Rozpoczynamy konsultacje społeczne profilu absolwenta i absolwentki
Singapore’s Path to Educational Success – webinar
Webinar: Doświadczenia w reformie edukacji w Portugalii
Webinar: Jakim zagranicznym rozwiązaniom warto się przyjrzeć, myśląc o zmianach w edukacji?
Webinar: Kompetencje matematyczne i jak ich nauczać?
Webinar: Mathematical competence and how to teach it
Webinar: Profil kompetencyjny w Anglii
Webinar: Which solutions abroad are worth considering when thinking about changes in education?
Wysłuchanie publiczne w sprawie Profilu Absolwenta
Wysłuchanie publiczne w sprawie profilu absolwenta już za nami!
empty
YOU MUST ENABLED JS