flaga RPTekst łatwy do czytania

ZRK3

19
Lis
2025

Diagnostyka i profilowanie klienta z wykorzystaniem czatbota ZeteRKa (warsztat on-line)

19.11.2025 10:00 -12:00
Diagnostyka i profilowanie klienta z wykorzystaniem czatbota ZeteRKa (warsztat on-line)

Czatbot ZeteRKa w ekspresowym tempie za pomocą diagnostyki predyspozycji wskazuje kwalifikacje dedykowane dla użytkownika. Korzystając z możliwości identyfikacji umiejętności, cech, zainteresowań, hobby, sektorów, itp. – uzyskujemy wskazówki o profilu klienta. Informacje te mogą być przydatne w planowaniu rozwoju zawodowego lub dalszego kształcenia, dopasowywania kwalifikacji do wybranej drogi zawodowej. Zapraszamy na warsztaty służące demonstracji możliwości czatbota ZeteRKi. 

05
Lis
2025

Seminarium dotyczące narzędzia do automatycznego wspierania doradztwa - czatbot ZeteRKa (seminarium on-line)

05.11.2025 10:00 -12:00
Seminarium dotyczące narzędzia do automatycznego wspierania doradztwa - czatbot ZeteRKa (seminarium on-line)

Podczas seminarium uczestnicy dowiedzą się:

  • W jaki sposób czatbot ZeteRKa pozwala identyfikować preferencje zawodowe użytkownika, a następnie przedstawia spersonalizowaną propozycję kwalifikacji?
  • Jak zaprojektować rozwój w pionie lub w poziomie z zastosowaniem modułów czatbota?
  • Jak stworzyć profil zawodowy za pomocą zainteresowań, hobby, cech?
  • Jak rozmawiać z czatbotem ZeteRKą by uzyskać podstawowe informacje o Zintegrowanym Systemie Kwalifikacji, Zintegrowanym Rejestrze Kwalifikacji i kwalifikacjach, które w nim się znajdują?
  • Na czym polega różnica pomiędzy czatbotem ZeteRKą a innymi czatbotami, z których mogą korzystać doradcy w swojej pracy?
08
Paź
2025

Diagnostyka i profilowanie klienta z wykorzystaniem czatbota ZeteRKa (warsztat on-line)

08.10.2025 10:00 -12:00
Diagnostyka i profilowanie klienta z wykorzystaniem czatbota ZeteRKa (warsztat on-line)

Czatbot ZeteRKa w ekspresowym tempie za pomocą diagnostyki predyspozycji wskazuje kwalifikacje dedykowane dla użytkownika. Korzystając z możliwości identyfikacji umiejętności, cech, zainteresowań, hobby, sektorów, itp. – uzyskujemy wskazówki o profilu klienta. Informacje te mogą być przydatne w planowaniu rozwoju zawodowego lub dalszego kształcenia, dopasowywania kwalifikacji do wybranej drogi zawodowej. Zapraszamy na warsztaty służące demonstracji możliwości czatbota ZeteRKi. 

24
Wrz
2025

Seminarium dotyczące narzędzia do automatycznego wspierania doradztwa - Czatbot ZeteRKa (seminarium on-line)

24.09.2025 10:00 -12:00
Seminarium dotyczące narzędzia do automatycznego wspierania doradztwa - Czatbot ZeteRKa (seminarium on-line)

Podczas seminarium uczestnicy dowiedzą się:

  • W jaki sposób czatbot ZeteRKa pozwala identyfikować preferencje zawodowe użytkownika, a następnie przedstawia spersonalizowaną propozycję kwalifikacji?
  • Jak zaprojektować rozwój w pionie lub w poziomie z zastosowaniem modułów czatbota?
  • Jak stworzyć profil zawodowy za pomocą zainteresowań, hobby, cech?
  • Jak rozmawiać z czatbotem ZeteRKą by uzyskać podstawowe informacje o Zintegrowanym Systemie Kwalifikacji, Zintegrowanym Rejestrze Kwalifikacji i kwalifikacjach, które w nim się znajdują?
  • Na czym polega różnica pomiędzy czatbotem ZeteRKą a innymi czatbotami, z których mogą korzystać doradcy w swojej pracy?