flaga RPTekst łatwy do czytania

Wsparcie rozwoju edukacji

W publikacji autorzy przedstawiają wyniki badań ilościowych przeprowadzonych wśród dyrektorów i dyrektorek szkół podstawowych oraz nauczycieli i nauczycielek w zakresie oceny pierwszych efektów zmian w zakresie zadawania i oceniania prac domowych. Autorzy prezentują praktyki nauczycieli i nauczycielek w zakresie prac domowych przed 1 kwietnia 2024 roku oraz praktyki w tym zakresie po wprowadzeniu zmiany. Omówiono również wpływ wprowadzonych zmian na uczennice i uczniów, rodziców, szkołę oraz nauczycieli i nauczycielki. Końcowa część publikacji to opis oczekiwanego wsparcia w zakresie stosowania nowych zasad i rekomendacje dyrektorów i dyrektorek oraz nauczycieli i nauczycielek dla decydentów, a także osób zainteresowanych problematyką.

  • Projekt: Wsparcie rozwoju edukacji
  • Typ publikacji: Raport
  • Język: PL
  • WCAG - TAK
  • Dziedzina: Edukacja i pedagogika, Socjologia i społeczeństwo