flaga RPTekst łatwy do czytania

Instytut Badań Edukacyjnych - Portal informacyjny
Za nami 10. edycja IMPACT’25!

Za nami 10. edycja IMPACT’25!

Dwa wypełnione fascynującymi debatami dni, 650 mówców, 23 ścieżki tematyczne, 10 interaktywnych scen i tysiące uczestników - tak wyglądała 10. edycja największego wydarzenia technologiczno-gospodarczego w Europie Środkowo- Wschodniej.

Nowy artykuł w Kwartalniku EDUKACJA

Nowy artykuł w Kwartalniku EDUKACJA

Zapraszamy do zapoznania się z artykułem w języku angielskim, który ukazał w najnowszym wydaniu Kwartalnika EDUKACJA. Autorką publikacji jest dr Aleksandra Gajda z Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej.
Jak uczyć krytycznego myślenia? Sprawdź, zastosuj!

Jak uczyć krytycznego myślenia? Sprawdź, zastosuj!

“Lekcja z Sherlockiem Holmesem”, “Aloes na oparzenie” czy ”Właściwości kobiecych łez” - to niektóre z zadań wspierających rozwój krytycznego myślenia u uczniów. Zachęcamy do zapoznania się z najnowszą publikacją IBE PIB.

Artykuł Franceski Borgonovi oraz Artura Pokropka w

Artykuł Franceski Borgonovi oraz Artura Pokropka w "Science"

Publikacja autorstwa Franceski Borgonovi (UCL/OECD) oraz Artura Pokropka (IBE PIB) w najnowszym wydaniu czasopisma analizuje oczekiwania młodzieży w 57 krajach świata, wynikające z badania PISA z 2022 roku.

Seminarium "Edukacja wysokiej jakości dla każdego – jak z różnorodności uczynić zasób?" - Warszawa

Seminarium

Mazowiecki Kurator Oświaty Wioletta Krzyżanowska oraz Instytut Badań Edukacyjnych - Państwowy Instytut Badawczy serdecznie zapraszają do udziału w stacjonarnym seminarium metodyczno-naukowym dla kadr systemu oświaty z województwa mazowieckiego.

 „Edukacja wysokiej jakości dla każdego – jak z różnorodności uczynić zasób?”  
29 maja (godz. 10:00 – 15:00)
VIZJA PARK, ul. Okopowa 59, 01-043 Warszawa
Agenda wydarzenia - pobierz plik PDF

Celem seminarium jest:

  • przekazanie informacji na temat ram edukacji wysokiej jakości,
  • prezentacja różnorodności jako potencjału w edukacji,
  • zapoznanie uczestników z założeniami oceny funkcjonalnej w szkole.

Dodatkowo podczas panelu dyskusyjnego omówione zostaną szanse i zagrożenia edukacji włączającej w Polsce.

Uczestnicy

Serdecznie zapraszamy: dyrektorki i dyrektorów publicznych i niepublicznych przedszkoli, szkół podstawowych, szkół ponadpodstawowych, doradczynie i doradców metodycznych z woj. mazowieckiego, pracowniczki i pracowników placówek doskonalenia nauczycieli, pracowniczki i pracowników poradni psychologiczno-pedagogicznych, pracowniczki i pracowników kuratorium oświaty.

Rejestracja

Prosimy o rejestrację w seminarium do 21 maja 2025 r. poprzez wypełnienie deklaracji uczestnictwa w projekcie oraz formularza rejestracyjnego.

Ilość miejsc jest ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń.

Wydarzenie odbędzie się w ramach projektu realizowanego przez Instytut Badań Edukacyjnych - Państwowy Instytut Badawczy pn.: “Wspieranie dostępności edukacji dla dzieci i młodzieży”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021-2027 (FERS).
Nr projektu: FERS.01.06-IP.05-0002/23

#FunduszeUE #FunduszeEuropejskie

Informacje dotyczące wydarzenia

Rozpoczęcie 29.05.2025 | 10:00
Zakończenie 29.05.2025 | 15:00
Lokalizacja Warszawa
Projekt Seminarium, Wspieranie dostępności edukacji dla dzieci i młodzieży