flaga RPTekst łatwy do czytania

Instytut Badań Edukacyjnych - Portal informacyjny
Za nami 10. edycja IMPACT’25!

Za nami 10. edycja IMPACT’25!

Dwa wypełnione fascynującymi debatami dni, 650 mówców, 23 ścieżki tematyczne, 10 interaktywnych scen i tysiące uczestników - tak wyglądała 10. edycja największego wydarzenia technologiczno-gospodarczego w Europie Środkowo- Wschodniej.

Nowy artykuł w Kwartalniku EDUKACJA

Nowy artykuł w Kwartalniku EDUKACJA

Zapraszamy do zapoznania się z artykułem w języku angielskim, który ukazał w najnowszym wydaniu Kwartalnika EDUKACJA. Autorką publikacji jest dr Aleksandra Gajda z Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej.
Jak uczyć krytycznego myślenia? Sprawdź, zastosuj!

Jak uczyć krytycznego myślenia? Sprawdź, zastosuj!

“Lekcja z Sherlockiem Holmesem”, “Aloes na oparzenie” czy ”Właściwości kobiecych łez” - to niektóre z zadań wspierających rozwój krytycznego myślenia u uczniów. Zachęcamy do zapoznania się z najnowszą publikacją IBE PIB.

Artykuł Franceski Borgonovi oraz Artura Pokropka w

Artykuł Franceski Borgonovi oraz Artura Pokropka w "Science"

Publikacja autorstwa Franceski Borgonovi (UCL/OECD) oraz Artura Pokropka (IBE PIB) w najnowszym wydaniu czasopisma analizuje oczekiwania młodzieży w 57 krajach świata, wynikające z badania PISA z 2022 roku.

Seminarium metodyczno-naukowe dla kadr systemu oświaty z terenu województwa dolnośląskiego „Ocenianie dla rozwoju – założenia, wyzwania, instrumenty wsparcia”

Seminarium metodyczno-naukowe dla kadr systemu oświaty  z terenu województwa dolnośląskiego  „Ocenianie dla rozwoju – założenia, wyzwania, instrumenty wsparcia”

Instytut Badań Edukacyjnych i Dolnośląski Kurator Oświaty Ewa Skrzywanek serdecznie zaprasza do udziału w seminarium metodyczno-naukowym dla kadr systemu oświaty z województwa dolnośląskiego, w szczególności: dyrektorów i dyrektorek publicznych i niepublicznych szkół podstawowych, pracowników kuratorium oświaty, doradców metodycznych pod tytułem: „Ocenianie dla rozwoju – założenia, wyzwania, instrumenty wsparcia”. 

Celem wydarzenia będzie przekazanie informacji nt.:

  • założeń i praktyki oceniania wspierającego uczenie się oraz rozwój uczniów i uczennic
  • ujęcia tematyki oceniania z perspektywy psychologii edukacyjnej,
    kluczowych wyzwań w tym obszarze dla szkoły podstawowej.

Dodatkowo podczas panelu dyskusyjnego omówione zostaną dobre praktyki sprzyjające motywowaniu uczniów i uczennic do rozwoju.

 

Forma wydarzenia

Wydarzenie to odbędzie się w trybie stacjonarnym 21 listopada br. (godz. 10:00 – 15:30) we Wrocławskim Centrum Kongresowym (Hala Stulecia) przy ul. Wystawowej 1.

Prosimy o potwierdzenie udziału w seminarium do 13 listopada br., poprzez wypełnienie deklaracji uczestnictwa w projekcie oraz formularza rejestracyjnego 

W sprawach organizacyjnych prosimy o kontakt z: Michał Moskal, tel. 606 503 904,

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Seminarium odbędzie się w ramach projektu realizowanego przez Instytut Badań Edukacyjnych pn.: “Wspieranie dostępności edukacji dla dzieci i młodzieży”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021-2027 (FERS).

Nr projektu: FERS.01.06-IP.05-0002/23

 

Informacje dotyczące wydarzenia

Rozpoczęcie 21.11.2024 | 10:00
Zakończenie 21.11.2024 | 15:30
Koniec rejestracji 16.10.2024 | 16:00
Lokalizacja Wrocław
Projekt Wspieranie dostępności edukacji dla dzieci i młodzieży, Seminarium