flaga RPTekst łatwy do czytania

Instytut Badań Edukacyjnych - Portal informacyjny
Za nami 10. edycja IMPACT’25!

Za nami 10. edycja IMPACT’25!

Dwa wypełnione fascynującymi debatami dni, 650 mówców, 23 ścieżki tematyczne, 10 interaktywnych scen i tysiące uczestników - tak wyglądała 10. edycja największego wydarzenia technologiczno-gospodarczego w Europie Środkowo- Wschodniej.

Nowy artykuł w Kwartalniku EDUKACJA

Nowy artykuł w Kwartalniku EDUKACJA

Zapraszamy do zapoznania się z artykułem w języku angielskim, który ukazał w najnowszym wydaniu Kwartalnika EDUKACJA. Autorką publikacji jest dr Aleksandra Gajda z Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej.
Jak uczyć krytycznego myślenia? Sprawdź, zastosuj!

Jak uczyć krytycznego myślenia? Sprawdź, zastosuj!

“Lekcja z Sherlockiem Holmesem”, “Aloes na oparzenie” czy ”Właściwości kobiecych łez” - to niektóre z zadań wspierających rozwój krytycznego myślenia u uczniów. Zachęcamy do zapoznania się z najnowszą publikacją IBE PIB.

Artykuł Franceski Borgonovi oraz Artura Pokropka w

Artykuł Franceski Borgonovi oraz Artura Pokropka w "Science"

Publikacja autorstwa Franceski Borgonovi (UCL/OECD) oraz Artura Pokropka (IBE PIB) w najnowszym wydaniu czasopisma analizuje oczekiwania młodzieży w 57 krajach świata, wynikające z badania PISA z 2022 roku.

Seminarium metodyczno-naukowe dla kadr systemu oświaty z województwa wielkopolskiego: Ocenianie dla rozwoju

Seminarium metodyczno-naukowe dla kadr systemu oświaty z województwa wielkopolskiego: Ocenianie dla rozwoju

Instytut Badań Edukacyjnych - Państwowy Instytut Badawczy i Wielkopolski Kurator Oświaty dr Igor Bykowski serdecznie zapraszają do udziału w seminarium metodyczno-naukowym dla kadr systemu oświaty z województwa wielkopolskiego.

Serdecznie zapraszamy: dyrektorów i dyrektorki publicznych i niepublicznych szkół podstawowych/ponadpodstawowych, pracowników kuratorium oświaty, doradców metodycznych z woj. wielkopolskiego. 

Seminarium „Ocenianie dla rozwoju – założenia, wyzwania, instrumenty wsparcia” odbędzie się już 31 marca (godz. 10:00 – 15:30) w Poznaniu. 

Celem seminarium będzie przekazanie informacji nt. założeń i praktyki oceniania wspierającego uczenie się oraz rozwój uczniów i uczennic, ujęcia tematyki oceniania z perspektywy psychologii edukacyjnej, a także kluczowych wyzwań w tym obszarze dla szkoły podstawowej. Dodatkowo podczas panelu dyskusyjnego omówione zostaną dobre praktyki sprzyjające motywowaniu uczniów i uczennic do rozwoju.  

Wydarzenie odbędzie się w ramach projektu realizowanego przez Instytut Badań Edukacyjnych - Państwowy Instytut Badawczy pn.: “Wspieranie dostępności edukacji dla dzieci i młodzieży”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021-2027 (FERS).
Nr projektu: FERS.01.06-IP.05-0002/23

#FunduszeUE #FunduszeEuropejskie

Informacje dotyczące wydarzenia

Rozpoczęcie 31.03.2025 | 10:00
Zakończenie 31.03.2025 | 15:30
Lokalizacja Poznań
Projekt Wspieranie dostępności edukacji dla dzieci i młodzieży, Seminarium