flaga RPTekst łatwy do czytania

Instytut Badań Edukacyjnych - Portal informacyjny
Za nami 10. edycja IMPACT’25!

Za nami 10. edycja IMPACT’25!

Dwa wypełnione fascynującymi debatami dni, 650 mówców, 23 ścieżki tematyczne, 10 interaktywnych scen i tysiące uczestników - tak wyglądała 10. edycja największego wydarzenia technologiczno-gospodarczego w Europie Środkowo- Wschodniej.

Nowy artykuł w Kwartalniku EDUKACJA

Nowy artykuł w Kwartalniku EDUKACJA

Zapraszamy do zapoznania się z artykułem w języku angielskim, który ukazał w najnowszym wydaniu Kwartalnika EDUKACJA. Autorką publikacji jest dr Aleksandra Gajda z Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej.
Jak uczyć krytycznego myślenia? Sprawdź, zastosuj!

Jak uczyć krytycznego myślenia? Sprawdź, zastosuj!

“Lekcja z Sherlockiem Holmesem”, “Aloes na oparzenie” czy ”Właściwości kobiecych łez” - to niektóre z zadań wspierających rozwój krytycznego myślenia u uczniów. Zachęcamy do zapoznania się z najnowszą publikacją IBE PIB.

Artykuł Franceski Borgonovi oraz Artura Pokropka w

Artykuł Franceski Borgonovi oraz Artura Pokropka w "Science"

Publikacja autorstwa Franceski Borgonovi (UCL/OECD) oraz Artura Pokropka (IBE PIB) w najnowszym wydaniu czasopisma analizuje oczekiwania młodzieży w 57 krajach świata, wynikające z badania PISA z 2022 roku.

Seminarium naukowo-metodyczne dla kadr systemu oświaty z województwa warmińsko-mazurskiego: Ocenianie dla rozwoju

Seminarium naukowo-metodyczne dla kadr systemu oświaty z województwa warmińsko-mazurskiego: Ocenianie dla rozwoju

Instytut Badań Edukacyjnych - Państwowy Instytut Badawczy i Warmińsko-Mazurski Kurator Oświaty, Jolanta Skrzypczyńska, serdecznie zapraszają do udziału w seminarium metodyczno-naukowym dla kadr systemu oświaty z województwa warmińsko-mazurskiego.

Seminarium "Ocenianie dla rozwoju – założenia, wyzwania, instrumenty wsparcia" ma na celu przekazanie informacji nt. założeń i praktyki oceniania wspierającego uczenie się oraz rozwój uczniów i uczennic, ujęcia tematyki oceniania z perspektywy psychologii edukacyjnej, a także kluczowych dla szkoły wyzwań w tym obszarze. Dodatkowo podczas panelu dyskusyjnego omówione zostaną dobre praktyki sprzyjające motywowaniu uczniów i uczennic do rozwoju.

Kiedy i gdzie

Wydarzenie to odbędzie się 19 lutego 2025 r. w godz. 10:00 – 15:30 w Centrum Konferencyjno-Szkoleniowym Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego przy ul. Dybowskiego 11 w Olsztynie.

Program oraz rejestracja

Agenda seminarium do pobrania

Prosimy o potwierdzenie udziału w seminarium do 12 lutego br., poprzez wypełnienie deklaracji uczestnictwa w projekcie oraz formularza rejestracyjnego.

Materiały informacyjne zostaną przekazane drogą elektroniczną 13 lutego br. na adres e-mail osób, które potwierdzą udział w wydarzeniu.

Kontakt

W sprawach organizacyjnych prosimy o kontakt z: Kamil Słowik, tel. 511 273 052, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Seminarium odbędzie się w ramach projektu realizowanego przez Instytut Badań Edukacyjnych - Państwowy Instytut Badawczy pn.: “Wspieranie dostępności edukacji dla dzieci i młodzieży”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021-2027 (FERS).

Nr projektu: FERS.01.06-IP.05-0002/23

#FunduszeUE #FunduszeEuropejskie

Informacje dotyczące wydarzenia

Rozpoczęcie 19.02.2025 | 10:00
Zakończenie 19.02.2025 | 15:30
Lokalizacja Olsztyn
Projekt Wspieranie dostępności edukacji dla dzieci i młodzieży, Seminarium