flaga RPTekst łatwy do czytania

Uczenie się dorosłych w Polsce. Raport tematyczny z badania PIAAC 2023

Uczenie się dorosłych w Polsce. Raport tematyczny z badania PIAAC 2023

Tylko 21% dorosłych w wieku 25–65 lat w Polsce uczestniczyło w ciągu roku w jakiejkolwiek zorganizowanej formie edukacji - wynika z najnowszego raportu Instytutu Badań Edukacyjnych – Państwowego Instytutu Badawczego. To jeden z...

Różnorodność w edukacji – potencjał warty wspierania

Różnorodność w edukacji – potencjał warty wspierania

Ideą edukacji włączającej jest to, żeby nie skupiać się na trudnościach, ale na tym, żeby była ona dostępna dla każdego i w wysokiej jakości. Edukacja włączająca jest o nas wszystkich – przekonywała Wiceminister Edukacji Izabela Ziętka...

Narcyzm tematem głównym nowego artykułu w EDUKACJI

Narcyzm tematem głównym nowego artykułu w EDUKACJI

Czy kobiety i mężczyźni przejawiają narcyzm w taki sam sposób? Artykuł opublikowany w Kwartalniku EDUKACJA rzuca nowe światło na zróżnicowanie strategii narcystycznych w zależności od płci.
AI zmienia sposób, w jaki uczą się dorośli

AI zmienia sposób, w jaki uczą się dorośli

  "Dorośli są zróżnicowaną grupą uczących się – mają bardzo różne motywacje do uczenia się, odmienne warunki życia oraz potrzeby i cele" - wyjaśnia dr Wojciech Stęchły z projektu "Mikropoświadczenia" prowadzonego w IBE PIB.

Edukacja wysokiej jakości dla każdego – jak z różnorodności uczynić zasób?

Edukacja wysokiej jakości dla każdego – jak z różnorodności uczynić zasób?

Instytut Badań Edukacyjnych serdecznie zaprasza do udziału w seminarium metodyczno-naukowym dla przedstawicieli kadr systemu oświaty z terenu województwa pomorskiego - "Edukacja wysokiej jakości dla każdego – jak z różnorodności uczynić zasób?” Wydarzenie odbędzie się w trybie stacjonarnym25 września 2024 r. w Gdańsku (godz. 10:00 - 14:30) w gmachu Polskiej Filharmonii Bałtyckiej, ul. Ołowianka 1.

Celem wydarzenia będzie przekazanie informacji m.in. nt.:

  • kierunków rozwoju edukacji włączającej w Polsce
  • planowania i organizacji pracy przedszkola oraz szkoły w kontekście zróżnicowanych potrzeb osób uczących się.

Dodatkowo podczas panelu dyskusyjnego omówione zostaną pomorskie rozwiązania wspierające edukację włączającą. 

Agenda seminarium 

Prosimy o potwierdzenie udziału w seminarium do 23 września 2024 r. poprzez wypełnienie deklaracji uczestnictwa w projekcie oraz formularza rejestracyjnego.

W sprawach organizacyjnych prosimy o kontakt z: Michał Moskal, tel. 606 503 904,

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

Seminarium odbędzie się w ramach projektu realizowanego przez Instytut Badań Edukacyjnych pn.: “Wspieranie dostępności edukacji dla dzieci i młodzieży”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021-2027 (FERS).

Nr projektu: FERS.01.06-IP.05-0002/23

#FunduszeEuropejskie #FunduszeUE

Informacje dotyczące wydarzenia

Rozpoczęcie 25.09.2024 | 10:00
Zakończenie 25.09.2024 | 14:30
Lokalizacja Gdańsk
Projekt Wspieranie dostępności edukacji dla dzieci i młodzieży