flaga RPTekst łatwy do czytania

Uczenie się dorosłych w Polsce. Raport tematyczny z badania PIAAC 2023

Uczenie się dorosłych w Polsce. Raport tematyczny z badania PIAAC 2023

Tylko 21% dorosłych w wieku 25–65 lat w Polsce uczestniczyło w ciągu roku w jakiejkolwiek zorganizowanej formie edukacji - wynika z najnowszego raportu Instytutu Badań Edukacyjnych – Państwowego Instytutu Badawczego. To jeden z...

Różnorodność w edukacji – potencjał warty wspierania

Różnorodność w edukacji – potencjał warty wspierania

Ideą edukacji włączającej jest to, żeby nie skupiać się na trudnościach, ale na tym, żeby była ona dostępna dla każdego i w wysokiej jakości. Edukacja włączająca jest o nas wszystkich – przekonywała Wiceminister Edukacji Izabela Ziętka...

Narcyzm tematem głównym nowego artykułu w EDUKACJI

Narcyzm tematem głównym nowego artykułu w EDUKACJI

Czy kobiety i mężczyźni przejawiają narcyzm w taki sam sposób? Artykuł opublikowany w Kwartalniku EDUKACJA rzuca nowe światło na zróżnicowanie strategii narcystycznych w zależności od płci.
AI zmienia sposób, w jaki uczą się dorośli

AI zmienia sposób, w jaki uczą się dorośli

  "Dorośli są zróżnicowaną grupą uczących się – mają bardzo różne motywacje do uczenia się, odmienne warunki życia oraz potrzeby i cele" - wyjaśnia dr Wojciech Stęchły z projektu "Mikropoświadczenia" prowadzonego w IBE PIB.

Seminarium "Edukacja wysokiej jakości dla każdego – jak z różnorodności uczynić zasób?" - Warszawa

Seminarium

Mazowiecki Kurator Oświaty Wioletta Krzyżanowska oraz Instytut Badań Edukacyjnych - Państwowy Instytut Badawczy serdecznie zapraszają do udziału w stacjonarnym seminarium metodyczno-naukowym dla kadr systemu oświaty z województwa mazowieckiego.

 „Edukacja wysokiej jakości dla każdego – jak z różnorodności uczynić zasób?”  
29 maja (godz. 10:00 – 15:00)
VIZJA PARK, ul. Okopowa 59, 01-043 Warszawa
Agenda wydarzenia - pobierz plik PDF

Celem seminarium jest:

  • przekazanie informacji na temat ram edukacji wysokiej jakości,
  • prezentacja różnorodności jako potencjału w edukacji,
  • zapoznanie uczestników z założeniami oceny funkcjonalnej w szkole.

Dodatkowo podczas panelu dyskusyjnego omówione zostaną szanse i zagrożenia edukacji włączającej w Polsce.

Uczestnicy

Serdecznie zapraszamy: dyrektorki i dyrektorów publicznych i niepublicznych przedszkoli, szkół podstawowych, szkół ponadpodstawowych, doradczynie i doradców metodycznych z woj. mazowieckiego, pracowniczki i pracowników placówek doskonalenia nauczycieli, pracowniczki i pracowników poradni psychologiczno-pedagogicznych, pracowniczki i pracowników kuratorium oświaty.

Rejestracja

Prosimy o rejestrację w seminarium do 21 maja 2025 r. poprzez wypełnienie deklaracji uczestnictwa w projekcie oraz formularza rejestracyjnego.

Ilość miejsc jest ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń.

Wydarzenie odbędzie się w ramach projektu realizowanego przez Instytut Badań Edukacyjnych - Państwowy Instytut Badawczy pn.: “Wspieranie dostępności edukacji dla dzieci i młodzieży”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021-2027 (FERS).
Nr projektu: FERS.01.06-IP.05-0002/23

#FunduszeUE #FunduszeEuropejskie

Informacje dotyczące wydarzenia

Rozpoczęcie 29.05.2025 | 10:00
Zakończenie 29.05.2025 | 15:00
Lokalizacja Warszawa
Projekt Wspieranie dostępności edukacji dla dzieci i młodzieży, Seminarium