Szkolenie dla nauczycieli i nauczycielek zatrudnionych w szkole podstawowej (klasy IV-VIII) I Termin 1
IBE PIB zaprasza na bezpłatne pilotażowe szkolenie online: „Ocena funkcjonalna w pracy nauczycieli/lek w grupach zróżnicowanych. Szkolenie dla nauczycieli i nauczycielek zatrudnionych w szkole podstawowej (klasy IV-VIII)."
Szkolenie odbędzie się w dniach 16 (godz. 8:00-10:30) i 17 (godz. 9:00-11:30) czerwca 2025 r.
Link do deklaracji uczestnictwa i formularza zgłoszeniowego: TUTAJ
Liczba miejsc ograniczona.
W razie pytań prosimy o kontakt: Beata Ziemczyk, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
INFORMACJE O SZKOLENIU
DLA KOGO?
Zapraszamy zainteresowanych nauczycieli i nauczycielki zatrudnionych w publicznych i niepublicznych szkołach podstawowych (klasy IV-VIII).
Ważne: zgłoszenia innych podmiotów niż wskazani w opisie szkolenia, będą odrzucane.
DLACZEGO WARTO?
- Poznasz założenia procesu Oceny Funkcjonalnej (OF), w tym Szkolnej Oceny Funkcjonalnej;
- Rozwiniesz umiejętności prowadzenia obserwacji funkcjonalnej, co ułatwi Ci ocenę potrzeb i możliwości uczniów i uczennic;
- Poznasz zasady stosowania w OF różnych narzędzi, w tym szczegółowo Kwestionariusza Szkolnej Oceny Funkcjonalnej oraz otrzymasz materiały;
- Nabędziesz niezbędną wiedzę do budowania współpracy z innymi specjalistami/specjalistkami zatrudnionymi w szkole, z rodzicami oraz z podmiotami zewnętrznymi w zakresie prowadzenia oceny funkcjonalnej;
- Poznasz zasady wykorzystania oceny funkcjonalnej w projektowaniu wsparcia dla osób uczących się.
Szkolenie prowadzone jest przez współtwórczynie narzędzi do szkolnej oceny funkcjonalnej:
- Dr hab. Ewa Domagała-Zyśk, prof. KUL,
- Dr hab. Beata Jachimczak, prof. UAM.
Szkolenie realizowane jest w ramach projektu realizowanego przez IBE PIB pn.: „Wspieranie dostępności edukacji dla dzieci i młodzieży” (nr projektu: FERS.01.06-IP.05-0002/23), współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Informacje dotyczące wydarzenia