flaga RPTekst łatwy do czytania

Uczenie się dorosłych w Polsce. Raport tematyczny z badania PIAAC 2023

Uczenie się dorosłych w Polsce. Raport tematyczny z badania PIAAC 2023

Tylko 21% dorosłych w wieku 25–65 lat w Polsce uczestniczyło w ciągu roku w jakiejkolwiek zorganizowanej formie edukacji - wynika z najnowszego raportu Instytutu Badań Edukacyjnych – Państwowego Instytutu Badawczego. To jeden z...

Różnorodność w edukacji – potencjał warty wspierania

Różnorodność w edukacji – potencjał warty wspierania

Ideą edukacji włączającej jest to, żeby nie skupiać się na trudnościach, ale na tym, żeby była ona dostępna dla każdego i w wysokiej jakości. Edukacja włączająca jest o nas wszystkich – przekonywała Wiceminister Edukacji Izabela Ziętka...

Narcyzm tematem głównym nowego artykułu w EDUKACJI

Narcyzm tematem głównym nowego artykułu w EDUKACJI

Czy kobiety i mężczyźni przejawiają narcyzm w taki sam sposób? Artykuł opublikowany w Kwartalniku EDUKACJA rzuca nowe światło na zróżnicowanie strategii narcystycznych w zależności od płci.
AI zmienia sposób, w jaki uczą się dorośli

AI zmienia sposób, w jaki uczą się dorośli

  "Dorośli są zróżnicowaną grupą uczących się – mają bardzo różne motywacje do uczenia się, odmienne warunki życia oraz potrzeby i cele" - wyjaśnia dr Wojciech Stęchły z projektu "Mikropoświadczenia" prowadzonego w IBE PIB.

Ocenianie dla rozwoju – założenia, wyzwania, instrumenty wsparcia

Ocenianie dla rozwoju – założenia, wyzwania, instrumenty wsparcia

Instytut Badań Edukacyjnych serdecznie zaprasza do udziału w seminarium metodyczno-naukowym "Ocenianie dla rozwoju–założenia, wyzwania, instrumenty wsparcia” dla dyrektorów i dyrektorek publicznych i niepublicznych szkół podstawowych z terenu województwa lubelskiego. 

Wydarzenie to odbędzie się 19 września br. w Lublinie (godz. 09:00 – 15:30) w Centrum Spotkania Kultur, plac Teatralny 1.

Celem wydarzenia będzie przekazanie informacji nt.:

  • założeń i praktyki oceniania wspierającego uczenie się oraz rozwój uczniów i uczennic
  • ujęcia tematyki oceniania z perspektywy psychologii edukacyjnej, 
  • kluczowych wyzwań w tym obszarze dla szkoły podstawowej.

Dodatkowo podczas panelu dyskusyjnego omówione zostaną dobre praktyki sprzyjające motywowaniu uczniów i uczennic do rozwoju.  

Agenda seminarium

Forma wydarzenia

Seminarium pod tytułem: „Ocenianie dla rozwoju – założenia, wyzwania, instrumenty wsparcia” odbędzie się w trybie stacjonarnym, 19 września br. w Lublinie (godz. 09:00 – 15:30) w Centrum Spotkania Kultur, plac Teatralny 1.

Uczestnicy

Na wydarzenie zapraszamy dyrektorów i dyrektorek publicznych i niepublicznych szkół podstawowych z terenu województwa lubelskiego.

Prosimy o potwierdzenie udziału w seminarium do 11 września br., poprzez wypełnienie deklaracji uczestnictwa w projekcie oraz formularza rejestracyjnego.

Materiały informacyjne zostaną przekazane drogą elektroniczną w dniu 13 września br. na adres e-mail osób, które potwierdzą udział w wydarzeniu.

W sprawach organizacyjnych prosimy o kontakt z: Michał Moskal, tel. 606 503 904,

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Seminarium odbędzie się w ramach projektu realizowanego przez Instytut Badań Edukacyjnych pn.: “Wspieranie dostępności edukacji dla dzieci i młodzieży”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021-2027 (FERS).

Nr projektu: FERS.01.06-IP.05-0002/23

#FunduszeEuropejskie #FunduszeUE

Informacje dotyczące wydarzenia

Rozpoczęcie 19.09.2024 | 10:00
Zakończenie 19.09.2024 | 15:30
Lokalizacja Lublin
Projekt Wspieranie dostępności edukacji dla dzieci i młodzieży