flaga RPTekst łatwy do czytania

Uczenie się dorosłych w Polsce. Raport tematyczny z badania PIAAC 2023

Uczenie się dorosłych w Polsce. Raport tematyczny z badania PIAAC 2023

Tylko 21% dorosłych w wieku 25–65 lat w Polsce uczestniczyło w ciągu roku w jakiejkolwiek zorganizowanej formie edukacji - wynika z najnowszego raportu Instytutu Badań Edukacyjnych – Państwowego Instytutu Badawczego. To jeden z...

Różnorodność w edukacji – potencjał warty wspierania

Różnorodność w edukacji – potencjał warty wspierania

Ideą edukacji włączającej jest to, żeby nie skupiać się na trudnościach, ale na tym, żeby była ona dostępna dla każdego i w wysokiej jakości. Edukacja włączająca jest o nas wszystkich – przekonywała Wiceminister Edukacji Izabela Ziętka...

Narcyzm tematem głównym nowego artykułu w EDUKACJI

Narcyzm tematem głównym nowego artykułu w EDUKACJI

Czy kobiety i mężczyźni przejawiają narcyzm w taki sam sposób? Artykuł opublikowany w Kwartalniku EDUKACJA rzuca nowe światło na zróżnicowanie strategii narcystycznych w zależności od płci.
AI zmienia sposób, w jaki uczą się dorośli

AI zmienia sposób, w jaki uczą się dorośli

  "Dorośli są zróżnicowaną grupą uczących się – mają bardzo różne motywacje do uczenia się, odmienne warunki życia oraz potrzeby i cele" - wyjaśnia dr Wojciech Stęchły z projektu "Mikropoświadczenia" prowadzonego w IBE PIB.

Seminarium metodyczno-naukowe dla kadr systemu oświaty z terenu województwa dolnośląskiego „Ocenianie dla rozwoju – założenia, wyzwania, instrumenty wsparcia”

Seminarium metodyczno-naukowe dla kadr systemu oświaty  z terenu województwa dolnośląskiego  „Ocenianie dla rozwoju – założenia, wyzwania, instrumenty wsparcia”

Instytut Badań Edukacyjnych i Dolnośląski Kurator Oświaty Ewa Skrzywanek serdecznie zaprasza do udziału w seminarium metodyczno-naukowym dla kadr systemu oświaty z województwa dolnośląskiego, w szczególności: dyrektorów i dyrektorek publicznych i niepublicznych szkół podstawowych, pracowników kuratorium oświaty, doradców metodycznych pod tytułem: „Ocenianie dla rozwoju – założenia, wyzwania, instrumenty wsparcia”. 

Celem wydarzenia będzie przekazanie informacji nt.:

  • założeń i praktyki oceniania wspierającego uczenie się oraz rozwój uczniów i uczennic
  • ujęcia tematyki oceniania z perspektywy psychologii edukacyjnej,
    kluczowych wyzwań w tym obszarze dla szkoły podstawowej.

Dodatkowo podczas panelu dyskusyjnego omówione zostaną dobre praktyki sprzyjające motywowaniu uczniów i uczennic do rozwoju.

 

Forma wydarzenia

Wydarzenie to odbędzie się w trybie stacjonarnym 21 listopada br. (godz. 10:00 – 15:30) we Wrocławskim Centrum Kongresowym (Hala Stulecia) przy ul. Wystawowej 1.

Prosimy o potwierdzenie udziału w seminarium do 13 listopada br., poprzez wypełnienie deklaracji uczestnictwa w projekcie oraz formularza rejestracyjnego 

W sprawach organizacyjnych prosimy o kontakt z: Michał Moskal, tel. 606 503 904,

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Seminarium odbędzie się w ramach projektu realizowanego przez Instytut Badań Edukacyjnych pn.: “Wspieranie dostępności edukacji dla dzieci i młodzieży”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021-2027 (FERS).

Nr projektu: FERS.01.06-IP.05-0002/23

 

Informacje dotyczące wydarzenia

Rozpoczęcie 21.11.2024 | 10:00
Zakończenie 21.11.2024 | 15:30
Koniec rejestracji 16.10.2024 | 16:00
Lokalizacja Wrocław
Projekt Wspieranie dostępności edukacji dla dzieci i młodzieży, Seminarium