PL
PL
EN
wyszukiwarka
Instytut Badań Edukacyjnych
Aktualności
Instytut
O nas
Kierownictwo
Rada Naukowa
Patronat IBE PIB
Identyfikacja wizualna
Kariera
Konkurs na pracę dyplomową
Kontakt
Reforma26
Projekty
Badania Międzynarodowe
Wydarzenia
Baza wiedzy
Biblioteka
Kwartalnik "Edukacja"
Dialogi
YOU MUST ENABLED JS
uczenie się przez całe życie
Wprowadź fragment tytułu
Pokaż #
5
10
15
20
25
30
50
100
Wszystkie
Harcerski styl życia a uczenie się przez całe życie
Kwalifikacje a potrzeby uczących się dorosłych
Projekt:
Zintegrowany System Kwalifikacji
Typ publikacji:
Analiza
Język:
PL
WCAG - TAK
Dziedzina:
Edukacja i pedagogika
Narracja o wydajności i bezbłędności versus naturalna potrzeba rozwoju i samorealizacji – pracownicy i ich przełożeni wobec otwartości na uczenie się w sektorze przemysłu chemicznego
Nieformalne uczenie się dorosłych w polityce Unii Europejskiej
Opisywanie kwalifikacji wolnorynkowych, sektorowych i nadawanych po ukończeniu studiów podyplomowych
Projekt:
Zintegrowany System Kwalifikacji
Typ publikacji:
Poradnik
Język:
PL
WCAG - TAK
Dziedzina:
Edukacja i pedagogika, Gospodarka, ekonomia, finanse
Problemy i wyzwania uczenia się przez całe życie na przykładzie kształcenia nauczycieli matematyki na kwalifikacyjnych studiach podyplomowych
Przestrzeń miasta jako przestrzeń uczenia się przez całe życie – wykorzystanie spaceru badawczego do badania lifelong learning
Rejestry kwalifikacji w krajach unijnych
Projekt:
Zintegrowany Rejestr Kwalifikacji
Typ publikacji:
Monografia
Język:
PL
WCAG - TAK
Dziedzina:
Edukacja i pedagogika
Ścieżki edukacyjne uczących się dorosłych w Polsce. Odmienne spojrzenia na uczenie się w narracjach dorosłych o edukacji – raport z badania
Projekt:
Zintegrowany System Kwalifikacji
Typ publikacji:
Raport
Język:
PL
WCAG - TAK
Dziedzina:
Inne
Sektorowa Rama Kwalifikacji dla Przetwórstwa Żywności
Projekt:
Zintegrowany System Kwalifikacji
Typ publikacji:
Raport
Język:
PL
WCAG - TAK
Dziedzina:
Edukacja i pedagogika
Słowo wstępne
Style refleksyjności edukacyjnej uczących się dorosłych w perspektywie biograficznej
Sztuczna inteligencja (AI) jako megatrend kształtujący edukację. Jak przygotować się na szanse i wyzwania społeczno-gospodarcze związane ze sztuczną inteligencją?
Projekt:
Zintegrowany Rejestr Kwalifikacji
Typ publikacji:
Monografia
Język:
PL
WCAG - TAK
Dziedzina:
Edukacja i pedagogika
Uczenie nieformalne w badaniach „Bilans Kapitału Ludzkiego”. Treść i forma pytań kwestionariuszowych a wartości wskaźników aktywności edukacyjnej
Uczenie się dorosłych w Polsce. Raport tematyczny z badania PIAAC 2023
Projekt:
PIAAC
Typ publikacji:
Raport
Język:
PL
WCAG - TAK
Dziedzina:
Edukacja i pedagogika, Socjologia i społeczeństwo
Umiejętności podstawowe w ujęciu relacyjnym – wymiary teoretyczny i praktyczne implikacje dla uczenia się osób dorosłych
Uwarunkowania uczenia się w dorosłości. Raport z badania „Uczenie się dorosłych Polaków”
Projekt:
Zintegrowany System Kwalifikacji
Typ publikacji:
Raport
Język:
PL
Dziedzina:
Edukacja i pedagogika, Gospodarka, ekonomia, finanse
Włączanie cyfrowe osób z niepełnosprawnością intelektualną jako praktyczna egzemplifikacja lifelong learning na rzecz przeciwdziałania wykluczeniu społecznemu
Żeby poradzić sobie – uczenie się języka polskiego przez migrantki i migrantów przymusowych z Ukrainy
Projekt:
Zintegrowany System Kwalifikacji
Typ publikacji:
Raport
Język:
PL
Dziedzina:
Edukacja i pedagogika, Językoznawstwo, Socjologia i społeczeństwo
Zintegrowany System Kwalifikacji – o potrzebie doskonalenia rozwiązań systemowych wspierających uczenie się przez całe życie
empty
YOU MUST ENABLED JS