Kompetencje cyfrowe uczniów w Polsce – co wiemy z badań międzynarodowych?
Małe miasta wobec wyzwań idei uczenia się przez całe życia
Metoda Bilansu Kompetencji w międzykulturowym poradnictwie zawodowym. Potencjał i bariery
Młodzież w świecie pieniędzy. Wyniki badania umiejętności finansowych PISA 2022
Model wspierający w doradztwie. Raport z badania doradców zawodowych w kontekście wdrażania ZSK
Osiągnięcia matematyczne i przyrodnicze czwartoklasistów. TIMSS 2023: trendy, wyzwania, perspektywy
Praktyki czytelnicze polskich uczniów
Prognoza zapotrzebowania na zawody i kwalifikacje. Perspektywa BCU
Przyjmowanie perspektywy – polscy piętnastolatkowie w badaniu PISA
Uczenie się dorosłych w Polsce. Raport tematyczny z badania PIAAC 2023
Zmiana zawodowa. Wielkie wysiłki w imię niepewnych efektów
