| Week 43 |
| wtorek. 21 października, 2025 | |
| 16:00 |
Szkolenie online „Wprowadzenie do Międzynarodowej Klasyfikacji Funkcjonowania, Niepełnosprawności i Zdrowia (ICF). Szkolenie dla specjalistów szkolnych i pracowników poradni psychologiczno-pedagogicznych”, godz.: 16:00-18:30IBE PIB zaprasza na bezpłatne szkolenie online: „Wprowadzenie do Międzynarodowej Klasyfikacji Funkcjonowania, Niepełnosprawności i Zdrowia (ICF). Szkolenie dla specjalistów szkolnych i pracowników poradni psychologiczno-pedagogicznych” |
| 16:00 |
Szkolenie online "ADHD w klasie - rozpoznaj, zrozum, wspieraj mądrze i skutecznie"IBE-PIB zaprasza na bezpłatne szkolenie online pt. „ADHD w klasie - rozpoznaj, zrozum, wspieraj mądrze i skutecznie”. Celem szkolenia jest wsparcie nauczycieli w budowaniu sprzyjających warunków do nauczania-uczenia się, dających każdej osobie uczącej się, w szczególności tej z ADHD, możliwość rozwoju na miarę jej potrzeb i możliwości. |
| 17:00 |
Szkolenie online: Ocena funkcjonalna: model, procedura, narzędzia. Szkolenie dla nauczycieli i nauczycielek pracujących w szkołach podstawowychIBE PIB zaprasza na bezpłatne szkolenie online: Ocena funkcjonalna: model, procedura, narzędzia. Szkolenie dla nauczycieli i nauczycielek zatrudnionych w szkole podstawowej. |
| środa. 22 października, 2025 | |
| 08:30 |
Potrzeby i wyzwania szkół policealnych w kontekście kształcenia zawodowego na 5. poziomie Polskiej Ramy KwalifikacjiInstytut Badań Edukacyjnych – Państwowy Instytut Badawczy zaprasza na ogólnopolską debatę na temat potrzeb i wyzwań stawianym szkołom policealnym w kontekście kształcenia zawodowego na 5. poziomie Polskiej Ramy Kwalifikacji. |
| 14:30 |
Edukacja wysokiej jakości dla wszystkich - UDL wprowadzenieIBE-PIB realizuje bezpłatne pilotażowe szkolenie stacjonarne z zakresu uniwersalnego projektowania procesu edukacyjnego, pt. „Edukacja wysokiej jakości dla wszystkich - UDL wprowadzenie”. |
| 16:00 |
Dwudniowe szkolenie online: Ocena funkcjonalna-model, procedura, narzędzia. Szkolenie dla specjalistów i specjalistek zatrudnionych w szkole, godz. 16:00-18:30
IBE PIB zaprasza na bezpłatne dwudniowe szkolenie online: "Ocena funkcjonalna-model, procedura, narzędzia. Szkolenie dla specjalistów i specjalistek zatrudnionych w szkole".
|
| 16:30 |
Szkolenie online: Metody pracy w zróżnicowanym zespole klasowym na etapie edukacji wczesnoszkolnej, godz.16.30-19.30IBE PIB zaprasza na bezpłatne szkolenie online pt. "Metody pracy w zróżnicowanym zespole klasowym na etapie edukacji wczesnoszkolnej".
|
| czwartek. 23 października, 2025 | |
| 09:30 |
Szkolenie online "ADHD w klasie - rozpoznaj, zrozum, wspieraj mądrze i skutecznie", godz. 09:30IBE-PIB zaprasza na bezpłatne szkolenie online pt. „ADHD w klasie - rozpoznaj, zrozum, wspieraj mądrze i skutecznie”. Celem szkolenia jest wsparcie nauczycieli w budowaniu sprzyjających warunków do nauczania-uczenia się, dających każdej osobie uczącej się, w szczególności tej z ADHD, możliwość rozwoju na miarę jej potrzeb i możliwości. |
| 10:00 |
Wysłuchanie publiczne w sprawie projektów podstaw programowych - cz.2IBE PIB zaprasza na wysłuchanie publiczne nt. projektów nowych podstaw programowych. To otwarta forma konsultacji – każdy zainteresowany może zabrać głos w ważnej sprawie. Tym razem dotyczy ono projektów nowych podstaw programowych przedmiotów: przyrody, biologii, chemii, fizyki i geografii, które prowadzone będą w szkole podstawowej. |
| piątek. 24 października, 2025 | |
| 08:30 |
Moje Portfolio w praktyce – możliwości wykorzystania narzędzia online w pracy doradcy edukacyjno - zawodowegoSeminarium prowadzone jest przez ekspertów z Instytutu Badań Edukacyjnych – Państwowego Instytutu Badawczego w ramach projektu “Wspieranie dalszego rozwoju Zintegrowanego Systemu Kwalifikacji w Polsce (ZSK 6)” [FERS.01.08-IP.05-0001/23] współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Funduszy Europejskich dla Rozwoju Społecznego. |
| 10:00 |
Narzędzie cyfrowe Moje PortfolioSeminarium realizowane w ramach projektu “Wspieranie dalszego rozwoju Zintegrowanego Systemu Kwalifikacji w Polsce (ZSK 6)” FERS.01.08-IP.05-0001/23 |