| Week 50 |
| wtorek. 09 grudnia, 2025 | |
| 08:30 |
Potrzeby i wyzwania szkół policealnych w kontekście kształcenia zawodowego na 5. poziomie Polskiej Ramy KwalifikacjiInstytut Badań Edukacyjnych – Państwowy Instytut Badawczy zaprasza na ogólnopolską debatę na temat potrzeb i wyzwań stawianym szkołom policealnym w kontekście kształcenia zawodowego na 5. poziomie Polskiej Ramy Kwalifikacji. |
| 16:00 |
Dwudniowe szkolenie online: Ocena funkcjonalna-model, procedura, narzędzia. Szkolenie dla specjalistów i specjalistek zatrudnionych w szkole, godz. 16:00-18:30IBE PIB zaprasza na bezpłatne dwudniowe szkolenie online: "Ocena funkcjonalna-model, procedura, narzędzia. Szkolenie dla specjalistów i specjalistek zatrudnionych w szkole". |
| środa. 10 grudnia, 2025 | |
| 08:30 |
Potrzeby i wyzwania szkół policealnych w kontekście kształcenia zawodowego na 5. poziomie Polskiej Ramy KwalifikacjiInstytut Badań Edukacyjnych – Państwowy Instytut Badawczy zaprasza na ogólnopolską debatę na temat potrzeb i wyzwań stawianym szkołom policealnym w kontekście kształcenia zawodowego na 5. poziomie Polskiej Ramy Kwalifikacji. |
| czwartek. 11 grudnia, 2025 | |
| 10:00 |
Rola i miejsce kształcenia zawodowego w ZSKSeminarium realizowane w ramach projektu “Wspieranie dalszego rozwoju Zintegrowanego Systemu Kwalifikacji w Polsce (ZSK 6)” FERS.01.08-IP.05-0001/23 |
| 16:00 |
Szkolenie online „Wprowadzenie do Międzynarodowej Klasyfikacji Funkcjonowania, Niepełnosprawności i Zdrowia (ICF). Szkolenie dla specjalistów szkolnych i pracowników poradni psychologiczno-pedagogicznych”, godz.: 16:00-18:30IBE PIB zaprasza na bezpłatne szkolenie online: „Wprowadzenie do Międzynarodowej Klasyfikacji Funkcjonowania, Niepełnosprawności i Zdrowia (ICF). Szkolenie dla specjalistów szkolnych i pracowników poradni psychologiczno-pedagogicznych” |
| piątek. 12 grudnia, 2025 | |
| 10:00 |
Narzędzie cyfrowe Moje PortfolioSeminarium realizowane w ramach projektu “Wspieranie dalszego rozwoju Zintegrowanego Systemu Kwalifikacji w Polsce (ZSK 6)” FERS.01.08-IP.05-0001/23 |