PL
PL
EN
wyszukiwarka
Instytut Badań Edukacyjnych
Aktualności
Instytut
O nas
Kierownictwo
Rada Naukowa
Patronat IBE PIB
Identyfikacja wizualna
Kariera
Konkurs na pracę dyplomową
Kontakt
Reforma26
Projekty
Badania Międzynarodowe
Wydarzenia
Baza wiedzy
Biblioteka
Kwartalnik "Edukacja"
Dialogi
YOU MUST ENABLED JS
uczenie się dorosłych
Wprowadź fragment tytułu
Pokaż #
5
10
15
20
25
30
50
100
Wszystkie
Miasto, w którym się uczę. Nieformalne przestrzenie, relacje społeczne, symbole i sentymenty w doświadczaniu miasta jako tło dla uczenia się dorosłych. Czego możemy dowiedzieć się z badania jakościowego uczestników działań wspierających uczenie się przez
Projekt:
Zintegrowany System Kwalifikacji
Typ publikacji:
Raport
Język:
PL
WCAG - TAK
Dziedzina:
Edukacja i pedagogika, Kultura i sztuka, Socjologia i społeczeństwo
O nieformalnym uczeniu się dorosłych: perspektywy, wyzwania i konteksty
Przestrzeń miasta jako przestrzeń uczenia się przez całe życie – wykorzystanie spaceru badawczego do badania lifelong learning
Style refleksyjności edukacyjnej uczących się dorosłych w perspektywie biograficznej
Uczenie się dorosłych w Polsce. Raport tematyczny z badania PIAAC 2023
Umiejętności podstawowe w ujęciu relacyjnym – wymiary teoretyczny i praktyczne implikacje dla uczenia się osób dorosłych
empty
YOU MUST ENABLED JS