flaga RPTekst łatwy do czytania

Dział aktualności - znak graficzny

The Council wants more support for teachers

The Council wants more support for teachers

“We want to include attention to values and attitudes in subject teaching. We must establish good working conditions for teachers and enable support where it is needed,” said Prof. Zbigniew Marciniak, chairperson of the Council for...

Consultations are starting on the post-primary school Graduate Profile!

Consultations are starting on the post-primary school Graduate Profile!

The Educational Research Institute (IBE PIB) invites all interested persons to participate in the consultations on the first version of the post-primary school graduate profile. The document was developed based on interviews with...

How can assessment motivate students to learn? A summary of the methods and scientific seminar in Poznań

How can assessment motivate students to learn? A summary of the methods and scientific seminar in Poznań

The event brought together experts in teaching and assessment, school directors, and teachers who discussed the issue of assessment in Polish schools through lectures, discussions, and conversations.
New IBE PIB report: Competencies are the key to success in the labour market—results of the PIAAC 2023 survey

New IBE PIB report: Competencies are the key to success in the labour market—results of the PIAAC 2023 survey

In our rapidly changing world, adult skills are becoming a key resource—both for individual career opportunities and for the economy as a whole. We present a thematic report entitled ‘Skills in the Polish labour market’, which was based...

Dział badania- znak graficzny

Instytut Badań Edukacyjnych - Państwowy Instytut Badawczy i Warmińsko-Mazurski Kurator Oświaty, Jolanta Skrzypczyńska, serdecznie zapraszają do udziału w seminarium metodyczno-naukowym dla kadr systemu oświaty z województwa warmińsko-mazurskiego.

Seminarium „Ocenianie dla rozwoju – założenia, wyzwania, instrumenty wsparcia” ma na celu przekazanie informacji nt. założeń i praktyki oceniania wspierającego uczenie się oraz rozwój uczniów i uczennic, ujęcia tematyki oceniania z perspektywy psychologii edukacyjnej, a także kluczowych dla szkoły wyzwań w tym obszarze. Dodatkowo podczas panelu dyskusyjnego omówione zostaną dobre praktyki sprzyjające motywowaniu uczniów i uczennic do rozwoju.

Kiedy i gdzie

Wydarzenie to odbędzie się 19 lutego 2025 r. w godz. 10:00 – 15:30 w Centrum Konferencyjno-Szkoleniowym Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego przy ul. Dybowskiego 11 w Olsztynie.

Program oraz rejestracja

Agenda seminarium do pobrania

Prosimy o potwierdzenie udziału w seminarium do 12 lutego br., poprzez wypełnienie deklaracji uczestnictwa w projekcie oraz formularza rejestracyjnego.

Materiały informacyjne zostaną przekazane drogą elektroniczną 13 lutego br. na adres e-mail osób, które potwierdzą udział w wydarzeniu.

Kontakt

W sprawach organizacyjnych prosimy o kontakt z: Kamil Słowik, tel. 511 273 052, e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

 

Seminarium odbędzie się w ramach projektu realizowanego przez Instytut Badań Edukacyjnych - Państwowy Instytut Badawczy pn.: “Wspieranie dostępności edukacji dla dzieci i młodzieży”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021-2027 (FERS).

Nr projektu: FERS.01.06-IP.05-0002/23

#FunduszeUE #FunduszeEuropejskie