flaga RPTekst łatwy do czytania

Czerwiec to szczególny miesiąc dla uczniów, uczennic, a także ich rodziców, opiekunów oraz wychowawców i nauczycieli. Dla ósmoklasistów to czas egzaminu i podjęcia decyzji o dalszej ścieżce edukacyjno-zawodowej. Wybór szkoły ponadpodstawowej to ważna decyzja w życiu każdej młodej osoby. Pojawia się wiele pytań, wątpliwości, ale też szans i możliwości. 

W dobie dynamicznych zmian technologicznych nauczyciele coraz częściej stają przed wyzwaniem wspierania uczniów w bezpiecznym i świadomym korzystaniu z cyfrowych narzędzi. Podczas szkolenia poruszymy kluczowe zagadnienia związane z wpływem technologii na rozwój młodych ludzi oraz z budowaniem bezpiecznego środowiska cyfrowego w szkole i domu.

Jakie są rekomendacje Ekspertów dotyczące modelu tranzycji edukacyjno-zawodowej uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi opracowywanego w projekcie „Wspieranie dostępności edukacji dla dzieci i młodzieży”? Na ten temat dyskutowali przedstawiciele sektora edukacji, w tym doradcy zawodowi pracujący z dziećmi i młodzieżą, w ramach seminarium konsultacyjnego, które odbyło się w dniu 3 kwietnia w Warszawie.

Wspieranie

dostępności edukacji dla dzieci i młodzieży

FERS RP UE RGB 1

Wartość projektu: 109 779 600,00 zł

Dofinansowanie FERS: 90 590 125,92 zł

FERS.01.06-IP.05-0002/23

#FunduszeUE