flaga RPTekst łatwy do czytania

ebiś kolor

 

Rada naukowa

prof. zw. dr hab. Danuta Cichy - członek honorowy, założycielka czasopisma

prof. zw. dr hab. Adam Kołątaj - członek honorowy

dr hab. Jan Rajmund Paśko, prof. UP, UP w Krakowie, Polska – przewodniczący

prof. Bracha Alpert, Beit Berl Academic College, Israel

prof. Ali-Gunay Balim - Uniwersytet w Izmirze, Turcja

3/ dr Emmanuella Di-Scala, Uniwersytet Burgundzki w Dijon, Francja

prof. Lubomir Held - Uniwersytet w Trnawie, Słowacja

prof. Daniel Raichvarg, Uniwersytet Burgundzki w Dijon, Francja

prof. Martin Bilek, Uniwersytet Karola w Pradze, Czechy

prof. Jan Kříž, Uniwersytet w Hradec Kralove, Czechy

prof. V. Lamanauskas, Uniwersytet w Siaulai, Litwa

dr Elżbieta Buchcic - UJK w Kielcach, Polska

dr hab. Małgorzata Kłyś, prof. UP, UP w Krakowie, Polska

dr hab. Roman Rosiek, prof. UP, UP w Krakowie, Polska

dr hab. Ilona Żeber-Dzikowska, UJK w Kielcach, Polska

dr hab. Natalia Demeshkant, UP w Krakowie, Polska

dr Agnieszka Siporska, Uniwersytet Warszawski, Polska

Aktualny numer EBiŚ

Edukacja 01 2021 okladka

Skuteczność procesu uczenia się z wykorzystaniem TIK a pobudzenie układu nagrody – studium krytyczne

  • Beata Jancarz-Łanczkowska, Katarzyna Potyrała

Inny w wirtualnej klasie: Lacanowska interpretacja edukacji opartej na AR i VR

  • Klaudia Węc, Ryszarda Cierzniewska, Przemysław Frąckowiak

The impact of the AI revolution on the ICT labour market

  • Daniel Grzonka, Krzysztof Swałdek, Irshad Ahmed Abbasi, Ketaraju Venkata Daya Sagar

Zróżnicowanie postrzegania globalnych zagrożeń przez polskich ósmoklasistów – wyniki międzynarodowego badania ICCS

  • Michał Sitek, Olga Wasilewska, E. Barbara Ostrowska

Kompetencje jako kategoria odpowiedzialnej zmiany w pracy nauczyciela

  • Beata Cieśleńska, Alicja Skibicka-Piechna

The new epistemology of mathematics and formal sciences in the age of AI. Critical concept kinds and diversity of mental representations

  • Karolina Tytko, Franci Mangraviti, Natalia Ryłko, Karlygash Nurtazina

Metoda naukowa i niepewność. Dlaczego zrozumienie metody i niepewności naukowej jest ważne – historia pewnej idei

  • E. Barbara Ostrowska, Marcin M. Chrzanowski, Agnieszka Suszczyńska

Przemiany cyfrowe w edukacji

  • Łukasz Walusiak, Natalia Ryłko, Karlygash Nurtazina

ChatGPT i przyszłość nauczania: jak AI zmienia krajobraz edukacyjny

  • Karolina Tytko, Mirosław Roszkowski, Marek Malucha, Łukasz Walusiak, Natalia Ryłko, Karlygash Nurtazina

Interpretacja dziedzictwa jako narzędzie włączania osób z niepełnosprawnością intelektualną w doświadczenie środowiska naturalnego w Polsce

  • Martyna Olszewska, Diana Aksamit, Katarzyna Mykowska