flaga RPTekst łatwy do czytania

Dziękujemy za zaangażowanie! Już ponad 10 tysięcy osób wypełniło ankiety, które pozwolą nam lepiej przygotować reformę oświaty.

Instytut Badań Edukacyjnych – Państwowy Instytut Badawczy na zlecenie Ministerstwa Edukacji Narodowej rozpoczyna realizację pilotażu badania PIRLS, czyli Międzynarodowego Badania Postępów Biegłości w Czytaniu (Progress in International Reading Literacy Study). To już piąta edycja badania, której inicjatorem i głównym organizatorem jest Międzynarodowe Stowarzyszenie Mierzenia Osiągnięć Szkolnych (International Association for the Evaluation of Educational Achievement, IEA)

Nauczyciele, pracownicy naukowi, edukatorzy, samorządowcy – przedstawiciele m.in. tych środowisk zostali powołani 16 stycznia br. do nowo powstałej Rady ds. monitorowania wdrażania reformy oświaty im. Komisji Edukacji Narodowej. - Chcemy, żeby pomysły na to, jak zmieniać edukację, wychodziły od nauczycieli, którzy faktycznie będą wdrażać tę reformę, a nie zawsze są blisko i ich głos przez wiele lat był pomijany – podkreślił zastępca dyrektora Instytutu Badań Edukacyjnych – Państwowego Instytutu Badawczego dr Tomasz Gajderowicz.

Co należy wziąć pod uwagę projektując programy nauczania, co oznacza inkluzywność w edukacji oraz jakie rozwiązania sprawdzają się w systemach edukacyjnych innych krajów? Zapraszamy do zapoznania się z podsumowaniem konferencji Education for the Future. Challenges to Curriculum Design and Effective Implementation”.

Kalendarz wydarzeń

grudnia   2025
Pon Wt Śr Cz Pt Sob Nie
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

NASZE BADANIA