PL
PL
EN
wyszukiwarka
Instytut Badań Edukacyjnych
Aktualności
Instytut
O nas
Kierownictwo
Rada Naukowa
Patronat IBE PIB
Identyfikacja wizualna
Kariera
Konkurs na pracę dyplomową
Kontakt
Zmiany w szkołach
Projekty
Wydarzenia
Badania Międzynarodowe
Publikacje
Biblioteka
Kwartalnik "Edukacja"
Dialogi
YOU MUST ENABLED JS
Edukacja
Wprowadź fragment tytułu
Pokaż #
5
10
15
20
25
30
50
100
Wszystkie
Jak wspierać uczniów w samodzielnym uczeniu się? Vademecum dla nauczycieli szkół ponadpodstawowych
Projekt:
Jak wspierać uczniów w samodzielnym uczeniu się?
Typ publikacji:
Poradnik
Język:
PL
WCAG - TAK
Dziedzina:
Edukacja i pedagogika
Kilka słów o metodyce pracy nauczyciela. Wspieranie dostępności edukacji dla dzieci i młodzieży
Projekt:
Wspieranie dostępności edukacji dla dzieci i młodzieży
Typ publikacji:
Poradnik
Język:
PL
Dziedzina:
Edukacja i pedagogika
Kompetencje (w) przyszłości. Praktyczny przewodnik
Projekt:
Kariera bez barier
Typ publikacji:
Poradnik
Język:
PL
WCAG - TAK
Dziedzina:
Edukacja i pedagogika
Kształtowanie kontroli wolicjonalnej u dzieci i młodzieży: Stan wiedzy o czynnikach wychowawczych
Kwalifikacje a potrzeby uczących się dorosłych
Projekt:
Zintegrowany System Kwalifikacji
Typ publikacji:
Analiza
Język:
PL
WCAG - TAK
Dziedzina:
Edukacja i pedagogika
Lęk przed matematyką – charakterystyka, uwarunkowania, interwencje
Projekt:
Wspieranie dostępności edukacji dla dzieci i młodzieży
Typ publikacji:
Ekspertyza
Język:
PL
Dziedzina:
Edukacja i pedagogika
Metodologiczne wyzwania w ewaluacji międzynarodowych działań edukacyjnych na przykładzie projektu „EDU-ARCTIC – Engaging students in STEM education through Arctic research”
Metody i narzędzia w bilansie kompetencji. Podejście praktyczne
Projekt:
Zintegrowany System Kwalifikacji
Typ publikacji:
Ekspertyza
Język:
PL
WCAG - NIE
Dziedzina:
Edukacja i pedagogika
Młodzież w świecie pieniędzy. Wyniki badania umiejętności finansowych PISA 2022
Projekt:
PISA
Typ publikacji:
Raport
Język:
PL
WCAG - TAK
Dziedzina:
Edukacja i pedagogika, Socjologia i społeczeństwo
Model ekologiczny w praktyce inkluzyjnej – perspektywa wsparcia procesu inkluzji dzieci z niepełnosprawnością słuchu
Modele uczenia się a proces zmian edukacyjnych
Możliwości rozwoju zawodowego osób o zróżnicowanych potrzebach edukacyjnych w warunkach transformacji cyfrowej gospodarki
Projekt:
Kariera bez barier
Typ publikacji:
Poradnik
Język:
PL
WCAG - TAK
Dziedzina:
Edukacja i pedagogika
Myślenie otwarte i elastyczne. Dlaczego warto je rozwijać u uczniów i jak to robić?
Nauczyciel facylitatorem ucznia w świecie zmian i niepewności (kompetencje nauczyciela)
Projekt:
Kariera bez barier
Typ publikacji:
Raport
Język:
PL
WCAG - TAK
Dziedzina:
Edukacja i pedagogika
Nauczycielki i nauczyciele o pracy w zawodzie. Wyniki Międzynarodowego Badania Nauczania i Uczenia się TALIS 2024
Projekt:
TALIS
Typ publikacji:
Raport
Język:
PL
WCAG - TAK
Dziedzina:
Edukacja i pedagogika, Socjologia i społeczeństwo
Nowe programy kształcenia dla nauczycielek i nauczycieli zawodu. Studia podyplomowe jako odpowiedź na potrzeby systemu edukacji zawodowej.
Projekt:
Nauczyciele Zawodu
Typ publikacji:
Raport
Język:
PL
Dziedzina:
Edukacja i pedagogika
Pilotażowa prognoza zapotrzebowania na nauczycieli zawodu na rok 2025
Projekt:
Nauczyciele Zawodu
Typ publikacji:
Raport
Język:
PL
WCAG - TAK
Dziedzina:
Edukacja i pedagogika
Portret nauczycieli zawodu (edycja 2024).
Projekt:
Nauczyciele Zawodu
Typ publikacji:
Opracowanie
Język:
PL
WCAG - TAK
Dziedzina:
Edukacja i pedagogika
Posiedzenie Rady Naukowej IBE
Praktyczne wskazówki dotyczące technik i narzędzi wykorzystywanych w procesie Metody Bilansu Kompetencji oraz rekomendacje dotyczące rozwoju kompetencji miękkich doradcy edukacyjno-zawodowego
Projekt:
Zintegrowany System Kwalifikacji
Typ publikacji:
Ekspertyza
Język:
PL
WCAG - TAK
Dziedzina:
Edukacja i pedagogika, Psychologia
Strona 2 z 3
start
◄
1
2
3
►
koniec
empty
YOU MUST ENABLED JS