flaga RPTekst łatwy do czytania

Instytut Badań Edukacyjnych - Portal informacyjny
Rusza badanie

Rusza badanie "Uczenie się dorosłych Polaków"

Dlaczego się uczymy? Co nas do tego motywuje, a co zniechęca? Instytut Badań Edukacyjnych – Państwowy Instytut Badawczy właśnie rozpoczął kolejną edycję badania "Uczenie się dorosłych Polaków".
Rada chce większego wsparcia dla nauczycieli

Rada chce większego wsparcia dla nauczycieli

– Chcemy włączyć w nauczanie przedmiotowe troskę o wartości i postawy. Musimy stworzyć nauczycielom dobre warunki pracy i umożliwić wsparcie, tam gdzie jest ono potrzebne – stwierdził prof. Zbigniew Marciniak, przewodniczący Rady ds....

Jak zbudować zaufanie do mikropoświadczeń cyfrowych?

Jak zbudować zaufanie do mikropoświadczeń cyfrowych?

Cyfrowe mikropoświadczenia zdobywają świat – szacuje się, że wydano ich już nawet 300 milionów. Dużym wyzwaniem pozostaje jednak kwestia jakości i zaufania. Sytuację może zmienić model tworzony przez IBE PIB.
Szkolenia dla autorów podstaw programowych 

Szkolenia dla autorów podstaw programowych 

Zapraszamy do zapoznania się cyklem szkoleń online dla ekspertów, którzy przygotowują podstawy programowe wychowania przedszkolnego oraz kształcenia ogólnego w szkole podstawowej.
Dział aktualności - znak graficzny

Seminarium metodyczno-naukowe dla kadr systemu oświaty z województwa wielkopolskiego: Ocenianie dla rozwoju

Seminarium metodyczno-naukowe dla kadr systemu oświaty z województwa wielkopolskiego: Ocenianie dla rozwoju

Instytut Badań Edukacyjnych - Państwowy Instytut Badawczy i Wielkopolski Kurator Oświaty dr Igor Bykowski serdecznie zapraszają do udziału w seminarium metodyczno-naukowym dla kadr systemu oświaty z województwa wielkopolskiego.

Serdecznie zapraszamy: dyrektorów i dyrektorki publicznych i niepublicznych szkół podstawowych/ponadpodstawowych, pracowników kuratorium oświaty, doradców metodycznych z woj. wielkopolskiego. 

Seminarium „Ocenianie dla rozwoju – założenia, wyzwania, instrumenty wsparcia” odbędzie się już 31 marca (godz. 10:00 – 15:30) w Poznaniu. 

Celem seminarium będzie przekazanie informacji nt. założeń i praktyki oceniania wspierającego uczenie się oraz rozwój uczniów i uczennic, ujęcia tematyki oceniania z perspektywy psychologii edukacyjnej, a także kluczowych wyzwań w tym obszarze dla szkoły podstawowej. Dodatkowo podczas panelu dyskusyjnego omówione zostaną dobre praktyki sprzyjające motywowaniu uczniów i uczennic do rozwoju.  

Wydarzenie odbędzie się w ramach projektu realizowanego przez Instytut Badań Edukacyjnych - Państwowy Instytut Badawczy pn.: “Wspieranie dostępności edukacji dla dzieci i młodzieży”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021-2027 (FERS).
Nr projektu: FERS.01.06-IP.05-0002/23

#FunduszeUE #FunduszeEuropejskie

Informacje dotyczące wydarzenia

Rozpoczęcie 31.03.2025 | 10:00
Zakończenie 31.03.2025 | 15:30
Lokalizacja Poznań
Projekt Wspieranie dostępności edukacji dla dzieci i młodzieży, Seminarium