flaga RPTekst łatwy do czytania

Instytut Badań Edukacyjnych - Portal informacyjny
Rusza badanie

Rusza badanie "Uczenie się dorosłych Polaków"

Dlaczego się uczymy? Co nas do tego motywuje, a co zniechęca? Instytut Badań Edukacyjnych – Państwowy Instytut Badawczy właśnie rozpoczął kolejną edycję badania "Uczenie się dorosłych Polaków".
Rada chce większego wsparcia dla nauczycieli

Rada chce większego wsparcia dla nauczycieli

– Chcemy włączyć w nauczanie przedmiotowe troskę o wartości i postawy. Musimy stworzyć nauczycielom dobre warunki pracy i umożliwić wsparcie, tam gdzie jest ono potrzebne – stwierdził prof. Zbigniew Marciniak, przewodniczący Rady ds....

Jak zbudować zaufanie do mikropoświadczeń cyfrowych?

Jak zbudować zaufanie do mikropoświadczeń cyfrowych?

Cyfrowe mikropoświadczenia zdobywają świat – szacuje się, że wydano ich już nawet 300 milionów. Dużym wyzwaniem pozostaje jednak kwestia jakości i zaufania. Sytuację może zmienić model tworzony przez IBE PIB.
Szkolenia dla autorów podstaw programowych 

Szkolenia dla autorów podstaw programowych 

Zapraszamy do zapoznania się cyklem szkoleń online dla ekspertów, którzy przygotowują podstawy programowe wychowania przedszkolnego oraz kształcenia ogólnego w szkole podstawowej.
Dział aktualności - znak graficzny

Szkolenie online dla pracowników poradni psychologiczno — pedagogicznych Ocena funkcjonalna

Szkolenie online dla pracowników poradni psychologiczno — pedagogicznych Ocena funkcjonalna

Szkolenie odbędzie się w dniach 31 marca i 1 kwietnia br., godz. 9:00-11:30

Link do deklaracji uczestnictwa i formularza zgłoszeniowego: 
https://forms.gle/SYe2Y6vZuuYVxeGJ6

Liczba miejsc ograniczona. 

W razie pytań prosimy o kontakt: Bartłomiej Włodarczyk, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

INFORMACJE O SZKOLENIU

DLA KOGO?

Zapraszamy zainteresowanych, zatrudnionych w publicznych i niepublicznych szkołach ogólnodostępnych:

  • pedagogów/pedagożki,
  • psychologów/psycholożki,
  • pedagogów specjalnych/pedagożki specjalne,
  • logopedów/logopedki,
  • terapeutów pedagogicznych/terapeutki pedagogiczne.

Ważne: zgłoszenia innych podmiotów niż wskazani w opisie szkolenia, będą odrzucane.

DLACZEGO WARTO?

  • Poznasz założenia procesu Oceny Funkcjonalnej (OF), w tym Szkolnej Oceny Funkcjonalnej i zrozumiesz podział ról w tym zakresie między szkołę i poradnię;
  • Rozwiniesz umiejętności prowadzenia obserwacji funkcjonalnej, co ułatwi Ci ocenę potrzeb i możliwości uczniów i uczennic;
  • Poznasz zasady stosowania w OF różnych narzędzi, w tym szczegółowo Kwestionariusza Szkolnej Oceny Funkcjonalnej oraz otrzymasz materiały;
  • Nabędziesz niezbędną wiedzę do budowania współpracy z nauczycielami/nauczycielkami, innymi specjalistami/specjalistkami zatrudnionymi w szkole, z rodzicami oraz z podmiotami zewnętrznymi w zakresie prowadzenia oceny funkcjonalnej;
  • Poznasz zasady organizowania i dokumentowania wsparcia udzielanego uczniowi, zgodnie z zasadami oceny funkcjonalnej, co ułatwi organizację pomocy.

Szkolenie prowadzone jest przez współtwórczynie narzędzi do szkolnej oceny funkcjonalnej:

  • Dr hab. Ewa Domagała-Zyśk, prof. KUL,
  • Dr hab. Beata Jachimczak, prof. UAM. 

Szkolenie realizowane jest w ramach projektu realizowanego przez IBE PIB pn.: „Wspieranie dostępności edukacji dla dzieci i młodzieży” (nr projektu: FERS.01.06-IP.05-0002/23), współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego

Informacje dotyczące wydarzenia

Rozpoczęcie 31.03.2025 | 09:00
Zakończenie 31.03.2025 | 11:30
Lokalizacja On line
Projekt Ocena funkcjonalna dla pracowników poradni psychologiczno-pedagogicznych, Szkolenie online