flaga RPTekst łatwy do czytania

Uczenie się dorosłych w Polsce. Raport tematyczny z badania PIAAC 2023

Uczenie się dorosłych w Polsce. Raport tematyczny z badania PIAAC 2023

Tylko 21% dorosłych w wieku 25–65 lat w Polsce uczestniczyło w ciągu roku w jakiejkolwiek zorganizowanej formie edukacji - wynika z najnowszego raportu Instytutu Badań Edukacyjnych – Państwowego Instytutu Badawczego. To jeden z...

Różnorodność w edukacji – potencjał warty wspierania

Różnorodność w edukacji – potencjał warty wspierania

Ideą edukacji włączającej jest to, żeby nie skupiać się na trudnościach, ale na tym, żeby była ona dostępna dla każdego i w wysokiej jakości. Edukacja włączająca jest o nas wszystkich – przekonywała Wiceminister Edukacji Izabela Ziętka...

Narcyzm tematem głównym nowego artykułu w EDUKACJI

Narcyzm tematem głównym nowego artykułu w EDUKACJI

Czy kobiety i mężczyźni przejawiają narcyzm w taki sam sposób? Artykuł opublikowany w Kwartalniku EDUKACJA rzuca nowe światło na zróżnicowanie strategii narcystycznych w zależności od płci.
AI zmienia sposób, w jaki uczą się dorośli

AI zmienia sposób, w jaki uczą się dorośli

  "Dorośli są zróżnicowaną grupą uczących się – mają bardzo różne motywacje do uczenia się, odmienne warunki życia oraz potrzeby i cele" - wyjaśnia dr Wojciech Stęchły z projektu "Mikropoświadczenia" prowadzonego w IBE PIB.

Szkolenie on-line: Ocenianie dla rozwoju – od założeń do praktyki

Szkolenie on-line: Ocenianie dla rozwoju – od założeń do praktyki

Zapraszamy do udziału w szkoleniu on-line „Ocenianie dla rozwoju – od założeń do praktyki”. Organizatorem szkolenia jest Instytut Badań Edukacyjnych - Państwowy Instytut Badawczy w ramach projektu „Wspieranie dostępności edukacji dla dzieci i młodzieży”.

Szkolenie odbędzie się 2 lipca 2025 r., w godz. 10:00-13:30. 
Liczba miejsc jest ograniczona. 

Aby wziąć udział w szkoleniu należy wypełnić formularz zgłoszeniowy oraz deklarację uczestnictwa w projekcie „Wspieranie dostępności edukacji dla dzieci i młodzieży”.

ZGŁASZAM UDZIAŁ>>>

Celem szkolenia jest uporządkowanie wiedzy dotyczącej efektywności oceniania i jego miejsca w przepisach prawa oświatowego.

Moduł on-line szkolenia składa się z 2 bloków tematycznych, prowadzonych metodą mini wykładu i rozmowy z elementami pracy własnej. Dodatkowym materiałem jest 30 minutowy webinar.

 DLA KOGO?

  • Dla nauczycielek/nauczycieli pracujących w szkole podstawowej lub/i ponadpodstawowej;
  • Dla chcących poszerzyć swoją wiedzę i umiejętności nt. oceniania zgodnego z przepisami prawa;
  • Dla tych, którzy chcą poddać refleksji m.in. swoje sposoby udzielania informacji zwrotnej, poznać dobre praktyki w zakresie oceniania; 
  • Dla kadry zarządzającej szkołą.

DLACZEGO WARTO?

Podczas szkolenia zapoznasz się z:

  • filarami oceniania wewnątrzszkolnego w przepisach prawa oświatowego,
  • informacją zwrotną jako narzędziem do wspierania w procesie uczenia się i nauczania,
  • zasadach formułowania informacji zwrotnej,
  • perspektywą nauczyciela jako „badacza postępów ucznia”– możliwości i bariery w kontekście współpracy nauczycieli i nauczycielek, uczniów i uczennic oraz rodziców,
  • przykładami praktyk w zakresie oceniania dla rozwoju.

 ZGŁASZAM UDZIAŁ>>>

Szkolenie prowadzone jest przez autorki szkolenia „Ocenianie dla rozwoju – od założeń do skutecznej praktyki”

  • Ewa Nosowicz, ekspertka główna ds. szkoleń IBE PIB,
  • Jolanta Aleksandra Rodzewicz, ekspertka główna ds. szkoleń IBE PIB.

Kontakt do organizatora: 
Justyna Molska 
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Szkolenie realizowane jest w ramach projektu realizowanego przez IBE pn.: „Wspieranie dostępności edukacji dla dzieci i młodzieży” (nr projektu: FERS.01.06-IP.05-0002/23), współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

Informacje dotyczące wydarzenia

Rozpoczęcie 02.07.2025 | 10:00
Zakończenie 02.07.2025 | 13:30
Lokalizacja On line
Projekt Ocenianie dla rozwoju dla nauczycieli, Szkolenie online