flaga RPTekst łatwy do czytania

"Równe szanse na najlepszą edukację". Podsumowanie konferencji IBE PIB

Wiedza, kompetencje i sprawczość w kontekście praktyki szkolnej i Reformy26 - to najważniejsze tematy konferencji edukacyjnej, która odbyła się w Warszawie.

"Włączanie to działanie". Konferencja IBE PIB i UNICEF

Jak tworzyć szkołę, w której każdy uczeń ma szansę rozwinąć swój potencjał? Dołącz do konferencji i wspólnie z ekspertami, praktykami i partnerami międzynarodowymi poszukajmy odpowiedzi.
Mikropoświadczenia to szansa dla polskich uczelni

Mikropoświadczenia to szansa dla polskich uczelni

Polskie uczelnie stają przed szansą włączenia się w globalny trend mikropoświadczeń – krótkich, cyfrowych form potwierdzania zdobytej wiedzy i umiejętności. To rozwiązanie, które może zmienić sposób uczenia się, nauczania i potwierdzania...

ADHD w klasie. Pobierz poradnik dla nauczycieli

ADHD w klasie. Pobierz poradnik dla nauczycieli

Nadpobudliwość psychoruchowa z deficytem uwagi jest jednym z najczęściej występujących zaburzeń, z jakimi mierzą się nauczyciele w codziennej pracy. Zapraszamy do zapoznania się z naszą najnowszą publikacją.

maciej jakubowski

Marek Woźniak

jest doświadczonym menedżerem i ekspertem w obszarze transformacji cyfrowej i technologii edukacyjnych. Specjalizuje się w zarządzaniu, wdrażaniu nowoczesnych rozwiązań i systemów zarządzania oraz koordynacji pracy krajowych i międzynarodowych zespołów. Projekty, które realizował dla instytucji państwowych oraz firm międzynarodowych obejmują rozwiązania dotyczące automatyzacji procesów biznesowych, integracji systemów e-commerce oraz cyfryzacji usług HR. Jest autorem i współtwórcą licznych strategii oraz rozwiązań cyfrowych budujących wartość edukacyjną w Polsce i na rynkach międzynarodowych.

Ukończył studnia z zarządzania systemami informacyjnymi w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie oraz marketing na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie. Edukację kontynuował za granicą, gdzie ukończył studia MBA w The Open University oraz University of West London.

W latach 2005–2023 był związany z firmą Pearson, gdzie pełnił między innymi funkcję dyrektora ds. transformacji cyfrowej i produkcji cyfrowych treści na rynkach globalnych. Odpowiadał za wdrożenie strategii cyfrowych, skrócenie procesów wydawniczych, innowacje technologiczne i produkcję treści edukacyjnych zgodnych z WCAG.

To praktyk, współpracujący z kluczowymi podmiotami edukacyjnymi, którym doradzał w budowaniu efektywnej administracji, technologii, logistyki i produkcji. Jego pasją są innowacje w edukacji oraz wspieranie rozwoju profesjonalnych i dynamicznych zespołów. Regularnie dzieli się wiedzą jako szkoleniowiec i konsultant. W wolnych chwilach z pasją maluje, gra w badmintona i podróżuje po świecie.